اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پلمپ 1266 واحد صنفی طی دو ماه گذشته در یزد

فرماندار یزدرعایت دستور العمل های ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا را ضروری دانست و گفت: در راستای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا طی دو ماه گذشته از 9 هزار و 900 واحد صنفی بازدید شده است.

پلمپ 1266 واحد صنفی  طی  دو ماه گذشته  در یزد

سید محمد رستگاری در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، گفت: از نیمه مهر ماه تا دهم آذرماه سال جاری ۳۱۴ تیم مشترک فرمانداری، مرکز بهداشت، اماکن و بازرسان اتاق اصناف از  ۹ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی بازدید کردند.

 وی با بیان این‌که تاکنون از ۴۲۵ اداره، ۲۴۲ بانک و ۹ هزار و ۳۰۰ واحد صنفی بازدید شده است، افزود: در این بازدید ها هزار و ۲۶۶ واحد صنفی شامل نانوایی، داروخانه، مراکز خدمات ادرای، دفاتر بازار یابی، مراکز آموزشی و... پلمپ شده است.

فرماندار یزد با اشاره به نقش موثر محدودیت ها در کاهش تعداد بستری های کرونا، گفت: امیدواریم با همکاری مردم در رعایت دستورالعمل ها شاهد اوج گیری موج چهارم بیمار در استان نباشیم.

رستگاری با بیان این‌که محدودیت‌های هفته جاری به صورت ملی اعمال شده است، گفت: اتاق اصناف و اتحادیه های استان در خصوص کارشناسی گروه بندی مشاغل صورت گرفته اعتراض دارند، چراکه برخی از مشاغل درج نشده و کار نظارت و بازرسی را سخت کرده است.

وی با قدردانی از اصناف و بازاریان که با توجه به شرایط بحرانی استان مسئولان را در اجرای محدودیت ها یار کردند، افزود: این آرام سازی شهر کمک کرد تا چرخه انتقال ویروس تا حد زیادی کاهش یابد، و نتایج محدودیت های اخیر نیز در آینده مشخص خواهد .

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول