اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حضور ۲۵۰ بسیجی ملایر در «غربالگری سلامت»

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر از حضور ۲۵۰ بسیجی در طرح «غربالگری سلامت» در ملایر خبر داد.

حضور ۲۵۰ بسیجی ملایر در «غربالگری سلامت»

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی‌اصغر فارسی ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی در ملایر اظهار کرد: این طرح غربالگری با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-۱۹، از امروز در ۲۱ نقطه آلوده شهرستان با مشارکت ۱۵ تیم و با محوریت مراکز و پایگاه‌های بهداشت شهری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حضور بیش از ۲۵۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در این طرح و ارائه آموزش‌های لازم به آنها گفت: شرط موفقیت در این طرح تمرکز بر ویروس کرونا به جای تمرکز بر بیمارستان‌هاست.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه ارائه خدمات باید خانواده و محله‌محور باشد اظهار کرد: هدف ما انجام تست در درب منازل است و نهادها و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید ما را در اجرای طرح یاری کنند.

وی با اشاره به حضور ۱۵ تیم در این طرح هر تیم را متشکل از ۱۰ بسیجی خواهر و برادر و دو سراکیپ و مسئول دانست و تصریح کرد: هدف ما اجرای این طرح ظرف یک هفته در شهرستان ملایر است.

فارسی با بیان اینکه اعضای تیم‌ها دارای کارت شناسایی و بازوبند طرح شهید سلیمانی هستند تصریح کرد: با حضور اعضای این تیم‌ها، آموزش‌های ضدعفونی، خودمراقبتی و دیگرمراقبتی به افراد مبتلا و مشکوک به کرونا همراه با وسایل حفاظت فردی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح مبتنی بر محله و خانواده و با شعار «هر خانه، یک پایگاه سلامت» است خاطرنشان کرد: قطع زنجیره ویروس کرونا و کاهش حداکثری مبتلایان به این بیماری از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

 انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول