اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تصمیمات مهم قرارگاه حمایتی شهید سلیمانی در دنا/کمک ویژه معیشتی به برخی خانوارها

جلسه قرارگاه حمایتی حاج قاسم سلیمانی شهرستان دنا تصمیمات مهمی جهت مقابله با ویروس کرونا و کمک به محرومان اتخاذ کرد.

تصمیمات مهم قرارگاه حمایتی شهید سلیمانی در دنا/کمک ویژه معیشتی به برخی خانوارها

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، جلسه کمیته حمایتی قراگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه ناحیه دنا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار ستوده نیا ضمن تبریک و تنهیت شهادت دانشمند هسته‌ای افتخار ایران اسلامی شهید محسن فخری‌زاده گفت: هر که در راه انقلاب و مردم شهید می شود انقلاب زنده‌تر و این درخت تنومند‌تر می‌شود، در طول تاریخ انقلاب با شهادت فخری‌زاده‌های زیادی مواجه شدیم که به کوری چشم دشمنان خارجی و داخلی همه باعث پر رونق‌تر شدن انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده سپاه دنا گفت: ما امروز آمده ایم تا در قالب سربازان امام خامنه‌ای با برنامه‌ای منسجم و حساب شده به یاری کادر درمان بشتابیم و شیوع این ویروس را کم کنیم.

ستوده نیا اظهار داشت: مردم دهستان سادات محمودی خیلی نیازمند هستند در آنجا نه کارخانه‌ای و نه واحد تولیدی، بیشتر مردم مستضعف هستند، در میان آنها هستند کسانی که نیازمند  کمک‌های اولیه هستند که باید نگاه ویژه ای به دهستان شود.

این فرمانده عنوان کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا کل دنیا متحول و گرفتار شد، مراسمات محدودتر، مجالس کمتر و رفت و آمدها خیلی کم شده است به طوری که ۵ مادر شهید را از دست دادیم و نتوانستیم در مراسم آنها شرکت کنیم.

فرمانده سپاه دنا گفت: در این کمیته در شهرستان، فرماندار رئیس قرارگاه، بهداشت معاونت قرارگاه  و فرمانده سپاه فرمانده عملیات اجرایی قرارگاه  است که باید با همکاری سایر ادارات دست به دست هم دهند و این ویروس ریشه کن شود‌‌.

وی افزود: این طرح ۱۲۰ روزه است، شیوه کار خیلی متفاوت تر از گذشته بوده و قرار است یک هیئت منسجم و متحد و توزیع هدفمند داشته باشیم و این بار  آسیب دیدگان کرونایی را که از سوی شبکه بهداشت معرفی می‌شوند ویژه‌تر مورد حمایت و پوشش قرار دهیم.

این مسوول گفت: مانند بقیه شهرستان ها باید در طول ۴ ماه، در طول ۱۰۰ روز آن باید تامین کننده معیشت نیازمندان باشیم، تمامی ادارت با همکاری همدیگر نوع کمک های خود را  با آرم همان اداره به دست سپاه به عنوان فرمانده عملیاتی می‌سپارند تا به دست شناسایی شدگان برساند، در حوزه کار فرهنگی باید فرهنگ ازدواج آسان اسلامی را در بین جوانان فرهنگ سازی کنیم.

این مقام مسئول گفت: قرارگاه نیاز مبرم و جدی به یک یا دو نقاهتگاه دارد که  باید پیش بینی کنیم و آموزش وپرورش در این زمینه باید مدارس را که در این ایام تعطیل هستند در اختیار ما بگذارد تا شبکه بهداشت و درمان آنها را تجهیز کند و خدای ناخواسته اگر خانواده ای ۸ نفره مبتلا شد بتوانیم بی دغدغه آنها را با خیالی راحت در آنجا اسکان دهیم، امنیت این نقاهتگاه با نیروی انتظامی است.

سرهنگ ستوده عنوان کرد: برای کمک های معیشتی کمیته امداد، هلال احمر، آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات هر کدام سهمیه ای را برای کمک مستمندان در نظر بگیرند تا به همت تمامی دستگاه ها و مردم بتوانیم با رمز حی علی خیرالعمل شر این ویروس را از سر شهر و دیارمان پاک کنیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول