اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پاسخ مناسب و مأیوس‌کننده‌ای به وحشی‌گری‌های دشمن داده شود

یکی از مراجع تقلید با تسلیت شهادت شهید فخری زاده گفت: ما شهادت او را مبارک می شمریم و امیدواریم پاسخ مناسب و مأیوس‌کننده‌ای به این‌گونه وحشی‌گری‌های دشمن داده شود.

پاسخ مناسب و مأیوس‌کننده‌ای به وحشی‌گری‌های دشمن داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی به مناسبت ترور شهید فخری زاده آمده است: ترور وحشیانۀ دانشمند برجستۀ هسته‌ای کشور، شهید محسن فخری‌زاده، همۀ آزادی‌خواهان جهان را سخت ناراحت ساخت.

در این پیام آمده است: دشمن تصور می‌کند که با حذف نیروهای ممتاز می‌تواند جلوی پیشرفت علمی ایران را بگیرد، در حالی که تجربه نشان داده دانشمندی که ترور می‌شود، یاران، همکاران و شاگردان او راه او را با جدیت بیشتری ادامه خواهند داد و پرچم پیشرفت و تعالی را به دوش خواهند کشید.

در این پیام خاطرنشان شده است: ما شهادت او را مبارک می شمریم و امیدواریم پاسخ مناسب و مأیوس‌کننده‌ای به این‌گونه وحشی‌گری‌های دشمن داده شود. بدیهی است دولت‌های شناخته‌شده‌ای در این کار دست داشته که شورای امنیت حاضر به محکومیت آن نیست.

در این پیام آمده است: اینجانب این ضایعه بزرگ را به همۀ مردم کشورمان، جامعۀ علمی، دوستان، همکاران و به‌خصوص خانوادۀ ایشان تسلیت می‌گویم و علوّ درجات و شادی روح آن فقید سعید را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول