اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دفن اموات کرونایی در روستاها، آبهای زیر زمینی مهریز را آلوده می‌کند

فرماندار مهریز گفت: به دلیل سطح بالای آبهای زیر زمینی مجوز دفن اموات کرونایی در روستاهای مهریز صادر نمی‌شود.

دفن اموات کرونایی در روستاها، آبهای زیر زمینی مهریز  را آلوده می‌کند

رضا زارع زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که در هر محله‌ای از شهرستان مهریز یک قبرستان برای دفن اموات آن محله وجود دارد، گفت: با توجه به سطح بالای آبهای زیرزمینی در روستاهای این شهرستان دفن اموات کرونایی در این مناطق ممنوع است.

وی با اشاره به این‌که عمق قبور اموات کرونایی باید سه تا چهار متر باشد، افزود: با توجه به پایین بودن سطح آب در شهر مهریز تمام اموات کرونایی این شهرستان در مرکز شهر دفن می شوند.

فرماندار مهریز با بیان این‌که اموات کرونایی مهریز باید برای غسل به یزد منتقل می شدند، تصریح کرد: غسالخانه ای سیار با کانتینر برای غسل اموات کرونایی با تایید بهداشت در شهرستان ایجاد شده است.

زارع زاده با اشاره به تشدید محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان، گفت: نظارت بر اجرای صحیح این محدودیت‌ها با همکاری تیم بهداشت و اصناف روزانه در سطح شهرستان انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که با اصنافی که دستورالعمل های ستاد ملی کرونا را رعایت نکنند برخورد می‌شود، افزود: این‌های بازرسی در بازید های خود چند مدرسه و صنف متخلف را پلمپ  و از فعالیت آنها جلوگیری کردند.

فرماندار مهریز در پایان خاطرنشان کرد: جلسات هفتگی با دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور بررسی نحوه مقابله با بیماری و نحوه اجرای محدودیت ها برگزار و تصمیم های خوبی گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول