اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رعایت محدودیت‌های کرونایی نوعی جهاد است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم رعایت محدودیت های و تعطیلی های کرونایی توسط مردم و اصناف نادیده گرفتن برخی منافع اقتصادی توسط آنان را نوعی جهاد الهی برشمرد.

رعایت محدودیت‌های کرونایی نوعی جهاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور که در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت با بیان اینکه عبور قم از خطر قرمز کرونایی و ورود به محدوده نارنجی، نتیجه همراهی مردم خوب استان است اظهار کرد: باید گفت یک بار دیگر ثمره اعتماد به مردم را تجربه کرده ایم.

وی افزود: البته شیوع این بیماری همچنان ادامه دارد و از این رو نیازمند تداوم مدیریت کرونا و رعایت برخی محدودیت ها هستیم.

سلیمان پور گفت: انتظار این است که همه دستگاه های اجرایی استان همچنان با تمام همت و توان خود در امر مبارزه با کرونا و پیشگیری از این بیماری و کنترل آن به عنوان یک اولویت جدی در صحنه حاضر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: اطلاع رسانی های کرونایی در استان به سمت و سوی اطلاع رسانی ایجابی حرکت کرده و به بیان دیگر اصحاب رسانه تلاش کردند تا کسانی را که به این محدودیت ها و تعطیلی ها پایبند بوده اند، مورد حمایت و تشویق قرار دهند.

وی سپس به مشاغل گروه یک اشاره کرد و گفت: این مشاغل به عنوان مشاغل ضروری مشمول تعطیلات نیستند، اما نباید فراموش کنند که رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای همه گروه ها و مشاغل امری ضروری و حیاتی است و باید ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در عین حال رعایت محدودیت ها و تعطیلی های کرونایی را از سوی مردم و اقشار مختلف نوعی جهاد خواند و بیان داشت: همین که مردم برای سلامتی جامعه از برخی منافع اقتصادی خود می گذرند، نشانه ای از ایثارگری و همراهی اجتماعی است.

سلیمان پور در ادامه به ویژگی مهم استان در برپایی برخی تجمع ها و محافل اشاره کرد و یادآور شد: همین چند روز قبل بود که برنامه طواف پیکر مطهر شهید فخری زاده در قم و در حرم حضرت معصومه (س) به صورت کاملا مدیریت شده انجام شد و بنا بر این بود که حفظ سلامت مردم در رأس این برنامه ریزی باشد و به همین دلیل این برنامه، اعلام عمومی نداشت.

وی در پایان به صدور برخی مجوّزهای ترددضروری اشاره و عنوان کرد: همچنان اصل بر إعمال محدودیت ها و ممنوعیت هاست، اما در 11 روز گذشته، بیش از 7 هزار مجوّز تردد نیز با هدف تکریم ارباب رجوع صادر شده است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول