اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تقدیر فرماندار همدان از جمعیت هلال احمر همدان

فرماندار شهرستان همدان از همکاری مطلوب جمعیت هلال احمر همدان در اجرای طرح‌های مقابله با کرونا تقدیر کرد.

تقدیر فرماندار همدان از جمعیت هلال احمر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز فرماندار همدان در آستانه روز جهانی داوطلب ضمن حضور در جمعیت هلال احمر استان در نشستی با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و مدیرهلال احمر شهرستان از تلاش مدیریت،کارکنان و داوطلبان این مجموعه در راستای انجام ماموریت‌های جاری هلال احمر به ویژه همکاری مطلوب در اجرای طرح‌های پیشگیری از شیوع کرونا قدردانی کرد.

حسین افشاری با بیان اینکه هلال احمر یکی از بی‌حاشیه‌ترین تشکیلات کشور از نظر سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی است اظهار کرد: هلال احمر یک مجموعه تکامل یافته با اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه و نهادی فراحکومتی، مردمی و امدادی است.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به این نهاد ارزشمند افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته اخیرا جمعیت هلال احمر استان تا حدودی از تجهیزات مناسبی برخوردار شده است که می‌تواند در مواجهه با شرایط بحرانی برای نجات جان انسان‌ها بسیار کارآمد باشد.

غربالگری، تب‌سنجی، جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه، توزیع اقلام بهداشتی، کمک‌های نقدی، توزیع بسته‌های معیشتی، طرح آمران سلامت، طرح نذر سلامت، طرح ناظران سلامت و همکاری در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی از جمله اقدامات قابل توجه این جمعیت در استان و شهرستان همدان است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول