اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رفع مشکل افت فشار و قطعی آب مساکن مهر طرزیلو ارومیه

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه از رفع مشکل افت فشار و قطعی آب مساکن مهر طرزیلو خبر داد و گفت:خط لوله اصلی این منطقه به دلیل ریزش دیوار حایل در حال احداث دچار شکستگی شده و طی روزهای گذشته ساکنان آپارتمان‌های مساکن مهر خیابان حاتمی با مشکل قطعی و افت فشار آب مواجه بودند.

رفع مشکل افت فشار و قطعی آب مساکن مهر طرزیلو ارومیه

صابر خسروزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه قطعی و افت فشار آب آپارتمان‌های مساکن مهر طرزیلو ارومیه به دلیل شکستگی لوله اصلی در خیابان حاتمی در پی فعالیت‌های عمرانی شهرداری حادث شده بود، اظهارداشت : خط لوله اصلی این منطقه به دلیل ریزش دیوار حایل در حال احداث دچار شکستگی شده و طی روزهای گذشته ساکنان آپارتمانهای مساکن مهر خیابان حاتمی با مشکل قطعی و افت فشار آب مواجه بودند.

وی افزود: نیروهای واحد اتفاقات امور آب و فاضلاب ارومیه به محض اطلاع از مشکل، بلافاصله با حضور در منطقه، اقدام به تعمیر و ترمیم شکستگی لوله اصلی کرده و با وصل خط ورودی آپارتمان‌ها به شبکه آب خیابان سرباز از طریق دو رشته خط موقت و نیز حمل آب تصفیه شده و بهداشتی از تصفیه خانه آب باهنر با خودروهای مجهز و مخصوص با رعایت کامل اصول بهداشتی، مشکل آب مشترکین این آپارتمان‌ها برطرف شد.

مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه، آماده نبودن مسیر وصل شبکه آب توسط شهرداری به دلیل بارش برف و برودت هوا را از عوامل تاخیر در ترمیم شکستگی لوله اصلی در منطقه عنوان کرد .

خسروزاد افزود: در راستای مساعدت و ممانعت از قطعی آب طولانی مدت مشترکین در شرایط کنونی بیماری کرونا، طی هفته های گذشته نیروھای اتفاقات امور آب و فاضلاب ارومیه با 4۰۰ متر لوله ۶۳ میلی متری پلی اتیلن، آب شرب آپارتمان‌ھای فوق را به صورت موقت دایر و با ترمیم لوله اصلی مشکل اب شرب یک هزار و 500 خانوار ساکن در این آپارتمان‌ها به صورت کامل برطرف شد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل آب اهالی آپارتمان‌های مساکن مهر طرزیلو ارومیه با تعمیر و ترمیم شکستگی لوله اصلی شبکه به صورت کامل رفع شده است،تصریح کرد: از مشترکین درخواست می‌شود، در صورت وجود مشکل افت فشار و یا قطعی آب، موضوع را با سامانه 122 در میان بگذارند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: همه سعی و تلاش ما در شرکت آب و فاضلاب بر آن است که بتوانیم با اتخاذ تدابیر ویژه و البته کارشناسی شده، مشکلات بوجود آمده را مدیریت و برطرف نماییم که این امر نیز نیازمند همیاری و همکاری مشترکین است.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول