اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون استاندار تهران: تصمیمی برای افزایش نرخ نان گرفته نشده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه هیچ مصوبه‌ای دال بر افزایش قیمت نان نداشته‌ایم، گفت: افزایش قیمت در دست بررسی است و تنها از سوی مراجع رسمی اعلام می‌شود.

معاون استاندار تهران: تصمیمی برای افزایش نرخ نان گرفته نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران امروز در نشست شورای آرد و نان استان تهران اظهار کرد: تصمیمی برای افزایش نرخ نان گرفته نشده و هر اقدامی برای فروش نان با قیمت گران‌تر تخلف است.

وی گفت: موضوع افزایش قیمت نان در دست بررسی است ولی اصلاح آن فقط منوط به تصمیم و اعلام نظر مراجع ذی‌صلاح است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: تا زمانی که در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است، هیچ اصلاحی پذیرفتنی نیست و باید کارها و فعالیت‌ها با روال قانونی پیش برود.

عسگری اضافه کرد: از سوی دیگر با وجود آنکه کاهش زمان عرضه و حمل آرد در سطح این استان قابل تقدیر است، اما در این زمینه حتی یک ساعت تأخیر هم قابل پذیرش نیست.

وی خاطرنشان کرد: نباید هیچ خلل و تأخیری در روند توزیع و عرضه آرد در این استان ایجاد شود و نمی‌توان در موضوع آرد و نان، مسأل‌ای ایجاد کرد یا به آسانی از کنار مشکلاتی مانند تأخیر در توزیع آرد رد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول