اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مشاور ارشد ترامپ با امیر قطر دیدار کرد

منابع قطری گزارش دادند که مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا با امیر قطر دیدار کرده است.

مشاور ارشد ترامپ با امیر قطر دیدار کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جرد کوشنر» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور فعلی آمریکا، امروز (چهارشنبه)، با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در دوحه پایتخت این کشور دیدار کرد.

به گزارش روزنامه قطری «الشرق»، در این دیدار، دو طرف همکاری‌های راهبردی میان خود، مسائل منطقه و جهان بویژه تحولات خاورمیانه را مورد بررسی قرار داده‌اند.

 پیشتر، خبرگزاری «رویترز» به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی در این خصوص خبر داده بود که کوشنر در شهر نئوم با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی دیدار خواهد کرد و سپس با سفر به قطر با امیر این کشور نیز دیدار خواهد داشت.

پیشتر گزارش شده بود که «آوی برکوویتز» نماینده ترامپ در امور خاورمیانه، «برایان هوک» و «آدام بوهلر» مدیر اجرایی سازمان توسعه اقتصادی آمریکا نیز در این سفر کوشنر را همراهی خواهند کرد.

مقام آمریکایی که به رویترز خبر سفر کوشنر به عربستان و قطر را اعلام کرده بود، از ارائه جزئیات بیشتر درباره این سفر به دلایل امنیتی خودداری کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول