اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی از عصر امروز

براساس بررسی نقشه های هواشناسی، امروز بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی افزایش ابرناکی و بتدریج در بیشتر نقاط خراسان رضوی، بارش باران و برف ( در نواحی کوهستانی کولاک برف) همراه با کاهش دمای روزانه، در نواحی مستعد به ویژه برخی نواحی جنوبی با احتمال آبگرفتگی پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی از عصر امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، براساس بررسی نقشه های هواشناسی، امروز بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی افزایش ابرناکی و بتدریج در بیشتر نقاط خراسان رضوی، بارش باران و برف ( در نواحی کوهستانی کولاک برف) همراه با کاهش دمای روزانه، در نواحی مستعد به ویژه برخی نواحی جنوبی با احتمال آبگرفتگی  پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت تشکیل مه و کاهش دید به ویژه در نواحی سردسیر و کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود، از روز جمعه به تدریج باخروج سامانه بارشی از ناپایداری‌های جوی کاسته خواهد شد.

طی 24 ساعت گذشته جوین با کمینه دمای  صفر درجه سلسیوس سردترین و مه ولات با بیشینه دمای 20 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند، همچنین، طی این مدت کمینه و بیشینه دمای مشهد به ترتیب  2 و 11 درجه سلسیوس بوده، بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار و بجستان با سرعت  29 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول