اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

استفاده 80درصدی از نسخه الکترونیک در قزوین

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در حال حاضر دفترچه ها بطور کامل حذف نشده است و فقط تعداد برگه از ۱۵ به ۹ برگه کاهش یافته است، به دلیل استفاده ۸۰ درصدی از نسخه الکترونیک، به دنبال آن استفاده از برگه ها کم تر می شود.

استفاده 80درصدی از نسخه الکترونیک در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،  محمدرضا قاریان پور، مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در مورد کاهش تعداد برگه های دفترچه بیمه تامین اجتماعی اظهار داشت: علت کاهش برگه ها مربوط به طرح جدید سازمان اجتماعی در رابطه با نسخ الکترونیک است که نیازی به  نسخه کاغذی تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد و مراکز ملکی تامین اجتماعی وجود ندارد.

وی افزود: در تمامی مراکز ملکی، درمانگاه ها و بیمارستان های تامین اجتماعی در طول یکسال گذشته استفاده از برگه های نسخه نداشته ایم و تمام گردش کار بصورت الکترونیکی انجام می شود.

وی ادامه داد: در مراکز خصوصی که ۵۰درصد پزشکان، طرف قرارداد با تامین اجتماعی استان قزوین هستند در حدود ۹۰ درصد در طرح الکترونیک مشارکت دارند و از نسخه الکترونیک برای بیماران استفاده می کنند.

قاریان پور در مورد اهمیت استفاده از نسخ الکترونیک گفت: در وهله اول استفاده از کاغذ وجود ندارد و هم این که با استفاده از کدملی با مراجعه به داروخانه های استان و سراسر کشور می توان داروی مورد نظر را دریافت کرد.

وی افزود: در حال حاضر دفترچه ها بطور کامل حذف نشده است و فقط تعداد برگه از ۱۵ به ۹ برگه کاهش یافته است، به دلیل استفاده ۸۰ درصدی از نسخه الکترونیک، به دنبال آن استفاده از برگه ها کم تر می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول