اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

استقرار سگ‌های موادیاب در گمرکات استان بوشهر

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از استقرار سگ‌های مواد یاب در گمرک بوشهر با همکاری پلیس مواد مخدر ناجا خبر داد.

استقرار سگ‌های موادیاب در گمرکات استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهروز قره بیگی امروز در جمع خبرنگاران از استقرار سگ‌های مواد یاب در گمرک بوشهر با همکاری پلیس مواد مخدر ناجا خبر داد و اظهار داشت: گمرک در کنار حمایت از تجارت سالم و توسعه صادرات غیرنفتی در سال جهش تولید همواره به دنبال برخورد قاطع با متخلفان، قاچاقچیان مواد مخدر و افراد فرصت طلب که قصد ایجاد اختلال در امر صادرات و فعالیت تجار خوشنام کشورمان دارند، می‌باشد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر افزود: بدین جهت در راستای تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر،  بهره گیری بیشتر از توان سگ‌های مواد یاب مخدر و شیوه‌های نوین در دستور کار این ستاد و پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: با بکارگیری سگ‌های موادیاب مستقر در گمرک بوشهر در کنار استفاده از سیستم کنترل نامحسوس ایکس ری کلیه محموله‌های شناورها به ویژه شناورهایی که حامل کالاهای صادراتی از گمرک بوشهر خواهند بود، مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

قره بیگی با بیان اینکه این اقدام علاوه بر گمرک بوشهر در گمرک دیر و سایر گمرکات به تناسب انجام فعالیت صورت خواهد گرفت، اظهارداشت: بدین منظور با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  و پلیس مواد مخدر ناجا در استان هماهنگی لازم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص طی سالجاری همکاری تنگاتنگی ما بین گمرک، استانداری، شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، پلیس موادمخدر ناجا و سایر دستگاه‌های نظارتی و اجرائی استان صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول