اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سازماندهی 1200 تیم عملیاتی در قرارگاه شهید سلیمانی در چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از سازماندهی 1200 تیم عملیاتی در قرارگاه سلامت محله‌محورسردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

سازماندهی 1200 تیم عملیاتی در قرارگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مهران مرادی امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، گفت: در جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و اجرای طرح سلامت محله‌محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج جامعه پزشکی، اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج  و 900 گروه جهادی اعلام آمادگی کرده و مورد آموزش قرار گرفته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه برای یک هزار و ۲۰۰ تیم عملیاتی در راستای اجرای این طرح سازماندهی شده‌اند تصریح کرد: این طرح در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان و بروجن اجرائی شده که درصدد اجرایی شدن آن در کل شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری هستیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل بیشتر فرمانداران برای اجرای بهتر این طرح، گفت: سازماندهی نیروها به صورت 100 درصد صورت گرفته اما در زمینه تحویل مهمان‌سراها و اماکن دولتی به این پایگاه‌ها و تامین خودرو و تجهیزات نیاز به تعامل و همکاری بیشتری داریم.

مرادی با تاکید بر این موضع که بخش عظیمی از موفقیت این طرح در گرو مشارکت مردم که لازمه آن فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی مردم است گفت: 7هزار بسته معیشتی نیز برای حمایت از آسیب‌دیدگان در راستای این طرح آماده‌ شده است که توسط تیم‌های محله‌ای در اختیار آسیب‌دیدگان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: افرادی نیز به عنوان ناظر در این یک هزار 200 تیم سازماندهی شده‌اند که کیفیت کار را رصد کنند و با هکاری سایر نهادهای از جمله مرکز بهداشت و هلال احمر مشکلات را برطرف نمایند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول