اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شکست کشتی‌گیران قم در 2 مسابقه لیگ برتر

کشتی‌گیران تیم شهدای مقاومت بسیج قم در دو مسابقه از پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور برابر رقبای خود نتیجه را واگذار کردند.

شکست کشتی‌گیران قم در 2 مسابقه لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان روح‌الله میکائیلی در تیم کشتی فرنگی شهدای مقاومت بسیج قم که برابر حریفان خود در دور برگشت مرحله گروهی مسابقات فصل 1399 لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان رفته‌اند، دو مسابقه روز نخست این مرحله را با باخت پشت‌سر گذاشتند.

نماینده کشتی فرنگی استان قم در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم صبا نور کردستان رفت و در پایان 10 وزن رقابت کشتی‌گیران دو تیم، سرانجام این نماینده کردستان بود که مزد تجربه بیشتر فرنگی‌کاران خود را گرفت و با نتیجه 7 بر 3 شاگردان روح‌الله میکائیلی در تیم شهدای مقاومت بسیج قم را مغلوب کرد.

در این مسابقه کشتی‌گیران دو تیم در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به روی تشک رفتند و نتیجه اوزان 63، 67 و 72 کیلوگرم به نفع فرنگی‌کاران تیم شهدای مقاومت بسیج قم شد اما در سایر اوزان کشتی‌گیران تیم صبا نور کردستان به برتری رسیدند.

در این مسابقه مهدی قادری در وزن 63 کیلوگرم موفق به کسب برتری هشت بر صفر مقابل شاهین فلاحی از کردستان شد، در وزن 67 کیلوگرم ابوالفضل زینتی‌رفاه از قم با حساب 10 بر 7 امیرحسین حاجی‌پور از تیم صبا نور را مغلوب کرد و در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی دیگر نماینده قم با نتیجه 10 بر یک سوران محمدی از کردستان را شکست داد اما سایر کشتی‌گیران قم یعنی مهدی قربانی، محمد جانقلی، محمدحسین جلالی، داوود حاجیان، امیر رضایی، محمدعلی حیدری و امیرمحمد بیات به حریفان باختند.

دومین مسابقه کشتی‌گیران قم در این مرحله برابر تیم مدعی قهرمانی یعنی بازار بزرگ ایران برگزار شد که با نتیجه 9 بر 1 به نفع حریف به پایان رسید، در این مسابقه تنها کشتی‌گیر پیروز تیم شهدای مقاومت بسیج قم امیر عبدی بود که در وزن 72 کیلوگرم با حساب 6 بر 3 محمدرضا رستمی از تیم بازار بزرگ ایران را شکست داد.

مهیار چراغی در وزن 55 کیلوگرم، عباس صفری در وزن 60 کیلوگرم، رضا صفا در وزن 63 کیلوگرم، محمدامین جبالی‌فر در وزن 67 کیلوگرم، هدایت کبیری در وزن 77 کیلوگرم، محمدحسین جلالی در وزن 82 کیلوگرم، امیر رضایی در وزن 87 کیلوگرم، محمدصادق عبداللهی در وزن 97 کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن 130 کیلوگرم کشتی‌گیران بازنده تیم شهدای مقاومت بسیج مقابل بازار بزرگ ایران بودند.

انتهای پیام/ 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول