اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تعطیلی گروه‌های شغلی دو، سه و چهار و اعمال سختگیرانه محدودیت‌ تردد در سامان

فرماندار شهرستان سامان گفت: به منظور کنترل ویروس کرونا و خروج این شهرستان از وضعیت قرمز گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و با هرگونه تردد غیرضروری به این شهرستان قاطعانه برخورد خواهد شد.

تعطیلی گروه‌های شغلی دو، سه و چهار و اعمال سختگیرانه محدودیت‌ تردد در سامان

کمال اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد گفت: با قرمز شدن وضعیت شهرستان سامان به دلیل گسترش ویروس کرونا، صبح امروز جلسه فوری مقابله با این ویروس در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان سامان ادامه داد: در این جلسه تصویب شد، به منظور کنترل ویروس کرونا و خروج این شهرستان از وضعیت قرمز با هرگونه تردد غیر ضروری به این شهرستان قاطعانه برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های شغلی دو، سه، و چهار تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و اکیپ‌های نظارتی با محوریت شبکه بهداشت شهرستان از همین امروز در راستای اجرای این مصوبه در شهر شروع به بازدید میدانی کرده‌اند.

اکبریان تاکید کرد: در راه‌های اصلی شهر که شامل جاده جعفرآباد به سامان و تیران به سامان است علاوه بر استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف، عوامل انتظامی نیز در این محورها مستقر شدند، همچنین نظارت جدی بر کوره‌راه‌های منتهی به این شهرستان نیز در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت و با هرگونه ورود و یا خروج غیر ضروری با جدیت برخورد و متخلفین را شامل جرائم سنگین خواهند شد.

وی تاکید کرد: این وضعیت تا اطلاع ثانوی و کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا در سامان برقرار است و اجازه نخواهیم داد افرادی با بی‌توجهی و سهل‌انگاری، سلامت مردم این شهرستان را به خطر انداخته و باعث گسترش ویروس کرونا شوند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول