اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

گروه‌های جهادی بوشهری در کنار مردم/ توزیع 5000 بسته حمایتی به نیازمندان

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از توزیع پنج هزار بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان میان نیازمندان خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون افزون بر ۲۱۳هزار بسته غذایی توسط گروه‌های جهادی در شهرها و روستاها استان بوشهر توزیع شده است.

گروه‌های جهادی بوشهری در کنار مردم/ توزیع 5000 بسته حمایتی به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای مرحله سوم رزمایش همدلی، کمک‌های مؤمنانه و اکرام علوی در گفت‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا اظهار داشت: کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان بوشهر به نیازمندان همچنان ادامه دارد و امروز از سوی دست‌اندرکاران مسجد ولایت بوشهر مرحله سوم رزمایش همدلی، کمک‌های مومنانه و اکرام علوی اجرا شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: در اجرای این برنامه پنج هزار بسته غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه‌فرنگی و دیگر مایحتاج عمومی به ارزش هر بسته 400 هزار تومان توسط گروه‌های جهادی در شهرها و روستاها میان افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها توسط بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و مردم نیکوکار بوشهری تهیه شده است خاطر نشان کرد: پنج هزار بسته مواد غذایی به ارزش دو میلیارد تومان بر اساس لیست تهیه شده توسط دست‌اندرکاران مسجد ولایت بوشهر و گروه‌های جهادی میان افراد مورد نظر توزیع می‌شود.

رزمجو از توزیع بیش از 213 هزار بسته معیشتی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا، بسیجیان استان بوشهر ضمن مشارکت در برنامه‌های مختلف مقابله با ویروس کرونا با حرکت‌های جهادی نقش مهمی در تامین و تهیه مواد غذایی افراد نیازمند داشته‌اند به‌گونه‌ای که تاکنون افزون بر 213 هزار بسته مواد غذایی در  اختیار نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در شهرها و روستاها قرار گرفته است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید کرد: تا زمانی که ویروس منحوس کرونا، نابود نشده است این کمک‌ها و فعالیت‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر ادامه دارد.

عضو هیئت امنای مسجد ولایت بوشهر هم با قدردانی از همکاری مردم خیر و نیکوکار بوشهری اظهار داشت: در اجرای مرحله سوم رزمایش همدلی، کمک‌های مومنانه و اکرام علوی با همکاری و کمک بنیاد مستضعفان، بنیادی علوی و خیران بوشهری 5 هزاربسته میان نیازمندان توسط گروه‌های جهادی مسجد ولایت بوشهر توزیع شد.

سیدمحمدصادق هاشمی ارزش این بسته‌ها را افزون بر 20 میلیارد ریال دانست و افزود: این بسته‌های مواد غذایی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال توزیع است.

وی بیان کرد: مرحله چهارم رزمایش همدلی، کمک‌های مومنانه و اکرام علوی ماه آینده توسط مسجد ولایت بوشهر اجرا و بسته‌های معیشتی میان افراد نیازمند در شهرها و روستاها  توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول