اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تلاش برای ساخت مسکن مددجویان و محرومان در ارسنجان

مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان، موضوع ارزیابی و واریز اقساط به حساب متقاضیان مسکن محرومین را بررسی کرد و از ادامه تلاش برای ساخت منزل محرومان خبر داد.

تلاش برای ساخت مسکن مددجویان و محرومان در ارسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عزت محمودی در نشستی با مدیر و کارشناسان بانک مسکن در شهرستان ارسنجان اولویت های کاری بنیاد مسکن در سال جاری را برشمرد و اظهار داشت: تامین مسکن مددجویان و نیازمندان از اولویت های اصلی بنیاد مسکن است که دنبال می شود.

وی افزود: در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه که احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای استان فارس لحاظ شده است، ۳۰ واحد به شهرستان ارسنجان اختصاص یافته است.

محمودی اضافه کرد: در گام نخست ۹ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته که به صورت ستهیلات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، تا کنون پنج متقاضی تحت پوشش کمیته امداد ، دو متقاضی تحت پوشش بهزیستی و ۴۷ متقاضی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

وی با  تشکر از رئیس و کارشناس بانک مسکن شعبه ارسنجان که ضمانت ها را به صورت زنجیره ای پذیرفته و نسبت به انعقاد قراداد اقدام کرده اند، گفت: مشارکت و همراهی بانک در تسریع اعطای تسهیلات و وام ها بسیار موثر و امید است در روزهای آتی شاهد شتاب بخشی روند اعطای تسهیلات باشیم.

محمودی ، واگذاری تعداد ۴۲ قطعه زمین مسکونی در روستاهای شهرستان به افراد واجد شرایط با اولویت زوج های جوان  و افراد  تحت پوشش نهادهای حمایتی  را از کارکردهای این بنیاد دانست و گفت: میزان ۱.۲ هکتار از اراضی ملی مجاور روستاهای شهرستان که قابلیت تفکیک و واگذاری به متقاضیان روستایی را دارد دراین شهرستان  شناسایی و تملک شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان ارسنجان گفت: در سال گذشته اسناد ۴۰ هکتار از اراضی تحت تملک، با همکاری ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک این شهرستان به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صادر شده است.

محمودی همچنین از پرداخت ۲۲۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی ۴۰۰ میلیون ریالی با نرخ پنج درصد و چهار فقره تسهیلات حوادث و ۴۳ فقره تسهیلات حوادث تعمیری به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریالی به متقاضیان واجد شرایط  در شهرستان ارسنجان خبر داد و گفت: تعداد ۳۰ فقره تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی نیز به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول