اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی کارآفرین تبریزی رتبه برتر را در کشور کسب کرد

کارآفرین تبریزی در صنعت بیمه می‌گوید: در روزهایی که کرونا به شدت به اقتصاد خانواده ضربه زده است، می‌توان با انتخاب درست بیمه، آرامش را به کانون زندگی بازگرداند.

بانوی کارآفرین تبریزی رتبه برتر را در کشور کسب کرد

سونیا رستمی نمایندگی برتر "بیمه ما" در تبریز و کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بیمه ما - نمایندگی رستمی در بخش فروش بیمه عمر عنوان برترین نماینده بیمه را در بین نمایندگی‌های کل کشور کسب کرده است.

وی در مورد شروع کار خود اظهار داشت: از سال 1393 موفق به اخذ نمایندگی "بیمه ما" در تبریز شدم و در سال 98 با گروه مشاوران ایده‌های برتر به مدیریت آقای اصغری همکاری خود را آغاز نمودم. جشنواره "لبخند ما" را با هدف فروش بیمه‌های عمر و زندگی برای مردم استان از ابتدای امسال آغاز کردیم.

بیمه عمر، مزایای بسیاری داشته و از اهمیت زیادی  برخوردار است.اما متاسفانه در جامعه تا امروز ناشناخته مانده و نتوانسته جایگاه مناسبی برای خود کسب کند.

همانطور که شهروندان در مقابل خسارت‌های محتمل‌الوقوع فاجعه‌بار، خود را ملزم به خریداری انواع بیمه‌های خودرو و اموال می‌نمایند‌، باید در خصوص آینده خویش نیز همین نگرانی و حساسیت را داشته و از خدمات بیمه عمر که با مبالغ و شرایط بسیار مناسبی در نمایندگی رستمی اعطا می‌گردد، استفاده نمایند.

رستمی گفت: از مزایای مهم بیمه عمر می‌توان به سرمایه‌گذاری بلندمدت و کم ریسک اشاره کرد که این نوع سرمایه‌گذاری فقط در بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر است و در حال حاضر به‌صورت علی‌الحساب سالانه ۱۶‌درصد بوده و پایان هر سال مالی نیز سود مشارکت در منافع را نیز با سود بالا دریافت خواهند نمود و در صورت فوت سرپرست خانواده‌، همسر و فرزندان آن فرد می‌توانند از این بیمه استفاده نموده و بدون پشتوانه نباشند‌.

رستمی افزود: یک‌سال پیش‌، روزی که شروع به کار کردیم 10 نفر پرسنل داشتیم و بعد از یک‌سال تعداد کارکنان نمایندگی رستمی به  بالای 300 نفر رسیده و در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر واحدهای تجاری اقدام به تعدیل نیرو می‌کنند، نمایندگی رستمی همچنان با هدف حمایت از جوانان این مرز و بوم از جوانانی که دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی در مقاطع کارشناسی‌، کارشناسی ارشد و دکترای هستند جذب نیرو می‌کند.

 رستمی با اشاره به فعالیت هفت کانتر فعال در سطح شهر  گفت: ‌دفتر مرکزی "بیمه ما" نمایندگی رستمی  در جنب برج شهر، ساختمان زمرد در چهار واحد با مجموع زیربنای 600 متر مستقر است که شامل بخش‌های مدیریت، پشتیبانی، تدارکات و فروش و سایر بخش اداری است.

رستمی در خصوص استقبال مردم از بیمه عمر در سطح استان متذکر شد: فروش ۱۰ هزار بیمه عمر از ابتدای امسال آمار قابل قبولی بوده ولیکن   با توجه به اهمیت والای آن برای هر خانواده انتظار داریم مردم جهت تامین آسایش و آرامش خود و فرزندان‌شان توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

به گفته وی، ثبت‌نام بیمه عمر از لحظه تولد تا 65 سالگی بوده و میزان مبلغ بیمه با اختیار خود بیمه‌گذار است و بعد از 2 سال، بیمه‌گذار می‌تواند 90 درصد از مبلغ واریزی خود را به‌ صورت وام چهار درصد و بدون ضامن و تشریفات بانکی دریافت کند.

وی تصریح کرد: یکی از نکات مثبت بیمه عمر در "بیمه ما" پوشش هزینه‌های بیماری کرونا بوده و اگر بیمه‌گذار به بیماری کرونا مبتلا شود، هزینه‌های درمانی وی نیز جبران خواهد شد.

سونیا رستمی در ادامه این مصاحبه با اشاره به صدور بیمه تکمیلی در این نمایندگی گفت‌: علاوه بر بیمه عمر، خدمات بیمه تکمیلی انفرادی و قرارداد گروهی‌ برای حداقل ١٥ نفر‌ ارائه می‌گردد‌.

 نمایندگی رستمی از ابتدای شیوع این ویروس منحوس با هدف بیمه کردن سلامتی مردم همچنین حمایت و قدردانی از زحمات کادر درمان، در کانترهای فروش خود واقع در مجتمع تجاری اطلس‌، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اداره پست مرکزی استان آذربایجان‌شرقی اقدام به توزیع ماسک‌، دستکش و مایع ضدعفونی رایگان به مشتریان نموده، ‌تا در کنار ارائه خدمات بیمه‌ای‌، کمکی نیز به قطع زنجیره ابتلا ویروس کرونا کرده باشد.

نماینده برتر "بیمه ما" در کشور در پایان تصریح کرد: با توجه به کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای جوانان انتظار داریم ‌مسوولان محترم استانی و شهری نیز از ما حمایت کنند.

همچنین ضمن تقدیر از رسانه‌های دلسوز بومی و اهالی فرهنگ هنر نمایندگی رستمی‌ آمادگی خود برای ارائه خدمات بیمه‌ای برای خبرنگاران و اصحاب رسانه را اعلام می دارد.

 با وجود برخی کارشکنی‌ها این نمایندگی با آمادگی بیش از پیش جهت توسعه بیمه‌های زندگی و چتر آرامش برای خانواده‌ها تلاش خواهد کرد.

رستمی گفت: جا دارد ‌تشکر ویژه‌ای از بیمه‌‌گذاران بابت اعتمادشان به نمایندگی رستمی همچنین مدیران اداره پست، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مرکز تجاری اطلس بابت تعامل و همکاری با این نمایندگی داشته باشم.

به امید روزی که هر فرد ایرانی یک بیمه عمر داشته و به حمایت «ما» دلگرم باشد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول