اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

طرح تامین آب شرب شهر منوجان تیرماه 1400 بهره‌برداری می‌شود

معاون فنی توسعه و بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طرح تامین آب شهر منوجان تا تیرماه سال 1400 وارد مدار و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

طرح تامین آب شرب شهر منوجان تیرماه 1400 بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سلطانی در حاشیه بازدید از طرح انتقال آب شرب شهر منوجان اظهار داشت: طرح تامین آب شهر منوجان از سال 98 شروع شد و اینکه با اجرای 23 کیلومتر خط انتقال لوله و حفاری و تجهیز سه حلقه چاه و اجرای خط برق تا تیرماه سال 1400 وارد مدار و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت تامین آب این پروژه عنوان کرد: ظرفیت تامین آب این پروژه 120 لیتر بر ثانیه است که با اجرای این پروژه مشکل آب شرب شهر منوجان و ماهکنگان برطرف خواهد شد.

معاون فنی توسعه و بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اعتبارات این پروژه تصریح کرد: برآورد اجرای این پروژه 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و تنش آبی تامین شده است.

سلطانی ابراز داشت: سامانه آبرسانی شهر نودژ با حفاری یک حلقه چاه و اجرای 7 کیلومتر و 500 متر خط انتقال و ساخت مخزن 3 هزار مترمکعبی از سال 98 شروع و سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد و اعتبار این پروژه 50 میلیارد ریال است.

انتهای خبر/80006/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول