اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای طرح محله‌محوری مدیریت بیماری کرونا در خرم‌آباد/ تمهیدات لازم برای سیلاب پیش‌بینی شود

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به وقوع بارندگی‌های گسترده در نقاط مختلف استان و شهرستان خرم‌آباد، از مسوولان دستگاه‌های خدمات‌رسان درخواست کرد تمهیدات لازم را جهت پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی همچون سیل پیش‌بینی کنند.

اجرای طرح محله‌محوری مدیریت بیماری کرونا در خرم‌آباد/ تمهیدات لازم برای سیلاب پیش‌بینی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه بخش‌دار بیرانوند، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید هسته‌ای " محسن فخری‌زاده"، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند با شهادت دانشمندان ما، نظام جمهوری اسلامی را مقتدرتر خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: قانون‌محوری، اخلاق‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع بایستی اولویت هر مدیری قرار گیرد، چرا که تحقق این موضوع ضمن حفظ سلامت، پیشرفت و موفقیت را در کارها به همراه دارد.

فرماندار خرم‌آباد با تاکید بر جلب مشارکت‌های عمومی و مردمی، اظهار کرد: بایستی از تمامی ظرفیت‌ها جهت پیشبرد اهداف استفاده کرد، ضمن اینکه امروزه شاهد حضور مفید و موثر بسیج و بسیجیان در صحنه‌های مختلف هستیم.

طولابی با اشاره به نقش بسزای بخش بیرانوند در پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی، گفت: این بخش با تقدیم بیش از 100 شهید در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشته است، ضمن اینکه امروزه نیز با حضور گسترده در صحنه‌های مختلف بارها حمایت خود از نظام و آرمان‌های انقلاب را اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: بخش بیرانوند ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن و همچنین گردشگری و مناظر طبیعی دارد که می‌تواند توسعه عمرانی و اقتصادی این منطقه را موجب شود.

فرماندار خرم‌آباد از اجرای 38 طرح و پروژه در بخش بیرانوند با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان طی امسال و سال گذشته خبر و ادامه داد: در ادامه نیز پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های عمرانی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد که مستلزم تلاش مدیران متولی است.

طولابی با اشاره به وقوع بارندگی‌های گسترده در نقاط مختلف استان و شهرستان خرم‌آباد، از مسوولان دستگاه‌های خدمات‌رسان درخواست کرد تمهیدات لازم را جهت پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی همچون سیل پیش‌بینی کنند.

وی همچنین به شرایط کرونایی حاکم بر شهرستان اشاره و تصریح کرد: انتظار می‌رود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده، زنجیره بیماری با مشارکت بالای مردم قطع شود.

فرماندار خرم‌آباد از اجرای طرح محله‌محوری مدیریت بیماری کرونا در این شهرستان به صورت پایلوت خبر و ادامه داد: این طرح به زودی در سطح روستاها نیز عملیاتی خواهد شد.

طولابی، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به همه محله‌ها را از اهداف اجرایی این طرح برشمرد و افزود: توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا از دیگر اهداف طرح محله‌محوری مدیریت بیماری کرونا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول