اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

فارس من| تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت منوط به تصمیم ستاد کرونا/ تصمیمی برای تغییر زمان آزمون نداریم

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور درخصوص زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت توضیح داد.

فارس من| تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت منوط به تصمیم ستاد کرونا/ تصمیمی برای تغییر زمان آزمون نداریم

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره درخواست مخاطبان فارس من با عنوان « لزوم تغییر زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت» توضیح داد: این آزمون در سنوات گذشته در اردیبهشت ماه برگزار می‌شد و طی چند سال اخیر به دلیل تداخل آن به ماه رمضان در تصمیم بر آن شد که در تیرماه برگزار شود لذا امسال که ماه رمضان در خرداد خواهد بود و تداخلی با این ازمون وجود ندارد تصمیم گرفتیم که این آزمون طبق سنوات گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه در طول سال آزمون‌های متعددی برگزار می‌شود اظهار داشت: سازمان سنجش پزشکی تقویم آزمون‌ها را مشخص کرده و روی سایت سنجش پزشکی قرار داده است و برای برگزاری آنها برنامه‌ریزی کرده لذا جابه‌جایی می‌تواند منجر به جابه‌جایی آزمون‌های دیگر شود.

هاشمی نظری افزود: برنامه‌ریزی آزمون‌ها بر اساس مراسم‌های کشوری مانند انتخابات و آزمون‌های وزارت علوم انجام می‌شود، لذا در نظر گرفتن تاریخ آزمون بر این اساس انجام شده است و تغییر یک آزمون عملیاتی نیست و منجر به تغییر در دیگر آزمون‌ها خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با اشاره به اینکه در همه آزمون‌های وزارت بهداشت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی اجرایی شده است تاکید کرد: این آزمون نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تغییر زمان آن عملیاتی نیست.

وی در پایان گفت: روند برگزاری یا تعویق هر آزمون با توجه به شرایط کشور و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا انجام می‌شود و اگر ستاد تشخیص دهد آزمونی باید لغو شود آزمون لغو خواهد شد در غیر این صورت آزمون‌ها طبق روال برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول