اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حمایت از راه‌اندازی پایانه‌های صادراتی محصولات کشاورزی در مازندران

استاندار مازندران با بیان این که یکی از اولویت‌های استان حمایت از راه‌اندازی پایانه محصولات کشاورزی است که تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، گفت: ایده‌های سرمایه‌گذاری براساس شرایط روز باید تغییر کند و احصا شود.

حمایت از راه‌اندازی پایانه‌های صادراتی محصولات کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و توسعه صادرات استان با حضور احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، سیدشمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، حسن خیریانپور و مهدی رازجویان، معاونین هماهنگی امور اقتصادی و هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، عباس شیرینی‌همپا فرماندار شهرستان عباس‌آباد و سایر مدیران مسؤول دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

احمد حسین زادگان در این جلسه گفت: رفع موانع تولید و فعالیت واحدهای تولیدی و تسهیل زمینه برای آغاز و تداوم کار مجموعه‌های اقتصادی از ماموریت‌های اساسی ستاد تسهیل است.

وی با بیان این که یکی از اولویت‌های استان حمایت از راه‌اندازی پایانه محصولات کشاورزی است که تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، افزود: ایده‌های سرمایه‌گذاری براساس شرایط روز باید تغییر کند و احصا شود. 

استاندار مازندران با اشاره به این که یکی از اولویت‌های مهم غرب استان توسعه فضای گلخانه‌ای است که با توجه به ارزش فراوان زمین می‌تواند منجر به توسعه و رونق اقتصادی شود، خاطرنشان کرد:  توسعه کشت گلخانه‌ای در عباس‌آباد در دو سال اخیر اجرایی شده است.

حسین‌زادگان تاکید کرد: علائق تاریخی مردم غرب استان باید در سرمایه‌گذاری‌ها مورد توجه ویژه گردد و اعمال شود، لذا اهلیت افراد در سرمایه‌گذاری‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد. بانک ملی و دستگاه قضا در روند سرمایه‌گذاری‌ها تسریع نمایند تا شاهد رفع موانع تولید باشیم.

وی با بیان اینکه فاز اول پایانه محصولات کشاورزی بهشت پارس با اولویت منطقه بویژه گردشگری می‌بایست مورد بهره‌برداری قرار گیرد، افزود: تاکنون بیش از ۳۵ میلیارد تومان توسط بانک ملی به این مجموعه تسهیلات پرداخت شده است.

استاندار مازندران تاکید کرد: ظرفیت‌های غرب مازندران در بخش های مختلف بویژه کشاورزی و گردشگری بصورت ویژه احصا و پرداخته شود تا شاهد توسعه این منطقه از استان باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول