اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تعرض به فضای سبز و قطع درختان خیانت به مردم است

استاندار سمنان گفت: تعرض احتمالی به فضای سبز و قطع درختان خیانت بزرگ و غیرقابل‌انکار شهرداری‌ها به مردم است.

تعرض به فضای سبز و قطع درختان خیانت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در دیدار ویدئوکنفرانسی با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بسطام اظهار کرد: بسطام از شهرهای تاریخی، گردشگری، مذهبی استان سمنان است که همگان برای رفع مشکلات زیرساختی این شهر با تکیه‌بر رعایت نکات زیست‌محیطی مسئول هستند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل گردشگرپذیر بودن بسطام جاذبه طبیعی این شهر است و باید به‌طور ویژه از باغ و طبیعت منحصربه‌فرد این منطقه حفاظت شود.

استاندار سمنان ادامه داد: اگر شهرداری اقدام به قطع درخت در هر یک از شهرهای استان سمنان کند، صلاحیت ماندن در محل کار خود را ندارد و به‌طور حتم بر اساس قانون باید با این مقام مسؤول برخورد شود.

آشناگر اضافه کرد: به‌طور ویژه و مستمر مصوبه‌های جلسه امروز از سوی دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود و در آینده نزدیک برای بررسی میزان عملیاتی شدن مباحث نشست امروز، جلسه دیگر با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بسطام برگزار خواهم کرد.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های گردشگری متناسب با ظرفیت و زیرساخت‌ها در شهر بسطام در گام اجرایی قرار گیرد.

احیای فضای سبز از وظایف مهم شهرداری‌های سمنان باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز در این جلسه گفت: احیای فضای سبز و پوشش گیاهی از وظایف مهم و همیشگی شهرداری‌های استان سمنان به‌ویژه شهرداری بسطام باشد.

منوچهر فخری افزود: قطع درخت در مناطق شهری استان جزو خطوط قرمز شهرداری‌ها باشد و به‌طور مستمر در ارتباط با حفظ پوشش گیاهی شهرها نظارت صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های کاری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان توجه به درخت و حفظ محیط‌زیست است و در صورت بروز هرگونه تخلف در این بخش، با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: بسطام یکی از شهرهای تاریخی، گردشگری، مذهبی استان سمنان به شمار می‌رود که باید برای حفظ جاذبه‌های طبیعی آن همواره در تلاش بود.

فخری تصریح کرد: مشکلات مطرح‌شده از سوی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بسطام، در سطح ملی و استانی از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوط در گام اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول