اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ساخت بزرگترین و مجهزترین مجتمع توانبخشی توسط خیر تبریزی

استاندار آذربایجان شرقی از همت خانواده خیر آذربایجانی در تقبل هزینه 50 میلیارد تومانی ساخت بزرگترین مجموعه آموزشی و توانبخشی دانش آموزان جسمی و حرکتی در تبریز تقدیر کرد.

ساخت بزرگترین و مجهزترین مجتمع توانبخشی توسط خیر تبریزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز در مراسم کلنگ زنی این مجتمع توانبخشی اظهار کرد: امروز در تاریخ شهر تبریز و خطه آذربایجان روز مهمی است برای اینکه اتفاق مهمی در این روز در راستای خدمت به قشر معلولان جامعه رقم می‌خورد.

وی افزود: احداث این مجتمع علاوه بر اینکه کاری خیرخواهانه و خداپسندانه است خدمت به قشری از جامعه است که نیاز به توجه بیشتری دارند.

پورمحمدی با قدردانی از خانواده خیر بزرگوار برای احداث این مجتمع آموزشی و توانبخشی، ابراز داشت: شناسایی و معرفی این مکان برای ایجاد مجتمع از سوی آموزش و پرورش در مدت کمتر از یک هفته نیز نشان از همت مسوولان برای خدمت به این قشر دارد.

کاوه خداپرست مدیرعامل گره صنعتی آدوپن  پلاستیک پرشین ( وین تک) خیر تبریزی که هزینه  50 میلیارد تومانی ساخت بزرگترین مجموعه آموزشی و توانبخشی را متقبل شده است، اذعان داشت: مسئولیت اجتماعی هر فرد تبریزی و آذری ایجاب می کند در صورت داشتن توان مالی و حتی علمی و فرهنگی برای شهر خود خدمات ارائه دهد.

وی افزود: شاهد هستیم در کشور ما به لحاظ فرهنگی و سایر مسائل معلولان بیشتر در کنج خانه بوده و از دسترسی به حتی آموزش های معمولی نیز بی بهره هستند.

این گزارش می افزاید، مدرسه مذکور دارای مجهزترین امکانات توانبخشی (کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی و مشاوره) و تخصصی ترین سالن ورزشی ویژه دانش آموزان جسمی و حرکتی مجهز به استانداردهای ورزشی، می باشد.

انتهای پیام/60026/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول