اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سقوط پراید در کانال آب ری-ورامین

هوای مه آلود در جنوب پایتخت منجر به دید ناکافی راننده و سقوط خودرو در داخل کانال آب شد.

سقوط پراید در کانال آب ری-ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حسن سعادتی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه سقوط خودرو در امین آباد شهرری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته شهروندان با مشاهده حادثه سقوط خودروی سواری در داخل کانال آب واقع در جاده ورامین محله امین آباد با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶  و گروه امداد و نجات ۱۷ را عازم محل حادثه کرد.

وی گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید بنا بر اظهارات راننده به علت وجود مه غلیظ و دید ناکافی از مسیر اصلی منحرف شده و در داخل کانال آب سقوط کرده بود که خوشبختانه راننده و سرنشین خودرو که هر دو آقای ۳۲ ساله بودند قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده و در محل امنی قرار گرفته بودند.

فرمانده این عملیات ادامه داد: با توجه به اینکه خودرو تا سقف در زیر آب فرو رفته و در زیر یکی از پل‌ها گیر کرده بود، یکی از آتش‌نشانان با رشادت کامل و با رعایت موارد ایمنی و مهار توسط دیگر آتش‌نشانان با استفاده از طناب، وارد آب کانال شده و پس از اطمینان از عدم حضور محبوس شدگان احتمالی، با استفاده از ابزار مخصوص خودرو را مهار کرد.

سعادتی تصریح کرد: پس از هماهنگی با عوامل تصفیه‌خانه جنوب تهران برای مسدود کردن مسیر برای کاهش جریان آب، خودرو را با استفاده از ابزار تخصصی نجات مهار کرده و توانستند از داخل کانال آب به بیرون هدایت کنند.

 وی افزود: آتش‌نشانان پس از خارج کردن خودرو از داخل کانال آب اقدام به ایمن سازی محل حادثه کرده و خودرو را برای انجام مراحل قانونی تحویل عوامل نیروی انتظامی امین آباد دادند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول