اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تحصیل 3850 دانش‌آموز استثنایی در آذربایجان‌شرقی

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، تعداد کل دانش‌آموزان استثنایی استان را
3 هزارو 850 نفر خواند ‌و گفت: به دلیل محدودیت منابع آن‌طور که شایسته است، نتوانسته‌ایم به نیازهای این دانش‌آموزان رسیدگی کنیم.

تحصیل 3850 دانش‌آموز استثنایی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جعفر پاشایی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بزرگترین مجموعه آموزشی و توانبخشی دانش‌آموزان جسمی و حرکتی در تبریز با ابراز خرسندی از ساخت مدرسه ویژه دانش‌آموزان استثنایی، اظهار داشت: این مدرسه از لحاظ امکانات و مسائل جنبی دیگر در کل کشور همتا ندارد و برای اولین بار مدرسه‌ای با این امکانات در شهر قهرمان پرور تبریز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: پوشش تحصیلی ۱۰۰ درصدی و فضای مناسب و بالا بردن کیفیت آموزشی متناسب برای دانش‌آموزان از ویژگی‌های این مدرسه می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تعداد کل دانش‌آموزان استثنایی استان را سه هزار و ۸۵۰ نفر خواند ‌و یادآور شد: به لحاظ محدودیت منابع دولت آن‌طور که شایسته است، نتوانستیم به نیازهای این دانش‌آموزان رسیدگی کنیم.

پاشایی تصریح کرد: ۸۳۰ نفر از این دانش‌آموزان استثنایی استان، فاقد گوشی و تبلت هستند. 

در ادامه این مراسم، مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان به نمایندگی از حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، شرایط جامعه را سخت خواند ‌و بیان داشت: حضور مردم و خیران در عرصه‌های مختلف پشتوانه مهمی برای دولت محسوب می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان‌ها و ادارات باید برای تسهیل امور مردم، بزرگترین قدم‌ها را بردارند، خاطرنشان کرد: پیاده کردن مفهوم انفاق در جامعه و حفظ سنت این حسنه، گویای این است که مردم و خیران بخشی از مشکلات دولت را حل کرده‌اند.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول