اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صدور حکم تعلیق برای 10 نفر از متهمان پرونده شهرداری

شهردار زنجان از صدور کیفرخواست و حکم تعلیق از خدمت برای 10 نفر از متهمان پرونده شهرداری خبر داد و گفت: پنج نفر از این افراد از نیروهای شهرداری، دو نفر مامور به خدمت و بقیه اعضای شورا هستند.

صدور حکم تعلیق برای 10 نفر از متهمان پرونده شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کیفرخواست پرونده مربوط به شهرداری زنجان پس از رفع نقص و تکمیل پرونده از سوی دادسرای عمومی و انقلاب زنجان در هشت جلد ۵۳ صفحه‌ای صادر و برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.
 بر اساس ماده ۷ قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس و ارتشاء به محض صدور کیفر خواست، تعلیق متهمان پرونده الزامی خواهد بود و در این راستا مراتب به مراجع ذیربط منعکس و اعلام شده است.

شهردار زنجان درباره حکم تعلیق کارکنان درگیر در پرونده شهرداری زنجان گفت: نامه مربوط به کیفرخواست تعدادی از نیروهای شهرداری زنجان وصول شده است و این حکم شامل پنج نفر از نیروهای ثابت شهرداری است.

حبیب یگانه در توضیح بیشتر این موضوع گفت: همچنین برای اعضای شورای دخیل در پرونده و دو نفر دیگر که به صورت مامور به خدمت در شهرداری نیز کیفر خواست صادر شده است که هماهنگی لازم برای ارسال نامه آنها به دستگاهی که در آن اشتغال دارند نیز انجام شده است و در ارتباط با اعضای شورا نیز خود شورا اقدام خواهد کرد.

یگانه با اشاره به اینکه حکم مربوط به تعلیق این نیروها به خود آن کارکنان ابلاغ شده است، تصریح کرد: طبق قانون تا صدور حکم قطعی این حکم پابرجاست و پس از صدور حکم قطعی نیز بر اساس همان اقدام خواهد شد، اما فعلا تا آنروز این افراد طبق کیفرخواست معلق از خدمت هستند و ما موظف به اجرای آن هستیم.

به گزارش فارس، احضار و بازداشت‌های مجموعه مدیریت شهری زنجان به دلیل بروز مسائل مالی از روز 9 دی ماه آغاز شده و تاکنون تعداد زیادی از مدیران و معاونین شهرداری برای ارائه توضیحات به مراجع ذیربط احضار و یا بازداشت شدند که با صدور این احکام به نظر می‌رسد پرونده به مراحل آخر رسیده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول