اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اعلام تازه‌ترین محدودیت‌های کرونایی در هرمزگان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

اعلام تازه‌ترین محدودیت‌های کرونایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی امشب اعلام کرد: شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

وی افزود: از روز شنبه ادارات عمومی در شهرستان های نارنجی شامل بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک با حضور ۵۰ درصد کارکنان و در دیگر شهرستان‌های استان که در وضعیت زرد هستند با حضور دو سوم کارکنان فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان عنوان داشت: مشاغل سطح سه و چهار در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی شامل بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک از روز شنبه تعطیل خواهند بود و در سایر شهرستان‌ها که در وضعیت زرد قرار دارند، فقط مشاغل سطح چهار تعطیل است.

به گفته ناجی، ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی، به سه شهرستان بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان‌ها به سایر شهرها ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و بالای 200 هزار نفر جمعیت استمرار دارد و شهرستان بندرعباس مشمول این مصوبه خواهد بود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول