اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

موسوی: زمان مناسبی را برای حضور در سری آ انتخاب کردم/ هدفم کمک به پیاچنزا است

مدافع ملی پوش تیم والیبال پیاچنزای ایتالیا گفت: فکر می کنم زمان مناسبی را برای حضور در رقابت های سری آ ایتالیا انتخاب کردم.

موسوی: زمان مناسبی را برای حضور در سری آ انتخاب کردم/ هدفم کمک به پیاچنزا است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نشست خبری تیم باشگاه پیاچنزای ایتالیا برگزار شد و لورنزو برناردی و سید محمد موسوی، مدافع ایرانی این تیم در نشست خبری حضور پیدا کردند.

سید محمد موسوی در این نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که در ایتالیا حضور دارم، چون لیگ این کشور مهمترین لیگ والیبال جهان به شمار می رود. افتخار می کنم که در ایتالیا حاضر هستم و خوشحالم که می توانم در مسابقات محتلف با قهرمان های بزرگ والیبال دنیا روبرو شوم.

وی ادامه داد: تیم ما پتانسیل بالایی دارد و باید تلاش کنیم که در زمین مسابقه این توانایی را به رخ حریفان بکشیم. در سال های گذشته هم پیشنهادهایی از سری آ ایتالیا داشتم، اما در آن مقطع ترجیح دادم تا به کارم در لیگ ایران ادامه دهم، اما حالا فکر می کنم که به مرزی از پختگی رسیده و زمان مناسبی را برای حضور در ایتالیا انتخاب کردم.

مدافع ملی پوش تیم والیبال پیاچنزای ایتالیا خاطرنشان کرد: بعد از چند هفته استراحت و پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه توانستم کارهای بدنسازی خود را شروع کنم. فکر می کنم تا چند هفته آینده به شرایط ایده آل خودم برسم.

موسوی درخصوص ارتباطش با سایر بازیکنان این تیم، گفت: ارتباط خوبی با سایر بازیکنان تیم مخصوصاً بارانوویچ، پاسورمان دارم؛ البته مدت زمان زیادی نیست که به ایتالیا آمده ام و قطعاً در آینده شرایط برای من بهتر خواهد شد. هدف اصلی و نهایی من این است که از همه نظر بتوانم به تیمم کمک کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول