اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتقاد استاندار تهران از‌کم‌کاری مسؤولان ملارد درباره بیمارستان

استاندار تهران با اشاره به گله‌مندی از مسؤولان مربوطه در خصوص روند پیشرفت پروژه بیمارستان ملارد و عدم اجرای تعهدات پیمانکار علی‌رغم قول‌های مکرر، گفت: طبق بازدید انجام گرفته بعید به نظر می‌رسد که بیمارستان ملارد طبق وعده داده شده در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

انتقاد استاندار تهران از‌کم‌کاری مسؤولان ملارد درباره بیمارستان

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: مهم‌ترین نیاز در غرب استان خدمات سلامت است و امروز از بیمارستان در دست احداث ملارد بازدید شد و با توجه به جمعیت این سه شهرستان عقب ماندگی دیرینه‌ای در حوزه بهداشت و درمان وجود داشته است.

وی گفت: در دو سال اخیر بیمارستان شهریار از پیشرفت ۳۰ به ۹۰ درصد رسیده و در شهرقدس بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

استاندار تهران ادامه داد: در خصوص بیمارستان ملارد از مسؤولان مربوطه گله‌مندم که طی بازدید امروز کمتر از ۵۰ نفر نیروی انسانی مشغول به کار بودند در صورتی که طبق قول‌های داده شده قرار بر آن بود که روزانه بالای ۲۵۰ نفر مشغول کار باشند تا در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

محسنی بندپی تصریح کرد: طبق بازدید امروز بعید است که بشود بیمارستان ملارد طبق قول وزارت بهداشت و مسؤولان مربوطه در دهه فجر افتتاح شود که می‌طلبد که پیگیری و اهتمام جدی‌تری توسط ما و وزارت بهداشت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ش/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول