اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس می‌تواند قطب صنعت هوایی جنوب کشور باشد

رییس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به سابقه درخشان استان در صنعت دفاعی و هوایی گفت: فارس می‌تواند به کمک ظرفیت‌های وزارت دفاع، قطب هوایی جنوب کشور باشد.

فارس می‌تواند قطب صنعت هوایی جنوب کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در نشست مشترک با مسوولان وزارت دفاع و استاندار فارس در محل استانداری فارس با اشاره به قابلیت‌های استان در صنعت دفاعی و هوایی اظهار داشت: استان فارس با وجود نیروهای توانمند و ظرفیت های خوب در حوزه دفاعی و هوایی، در صورت حمایت وزارت دفاع، می تواند یک الگوی کم نظیر در جنوب کشور باشد.

او با اشاره به واحدهای موفق در عرصه صنعت دفاعی گفت: در حال حاضر یک واحد صنعتی موفق با مدیریت جهادی، ۳۹ هزار قطعه تحریمی را تولید می کند که در نوع خود بی نظیر است و باید به این ظرفیت های بزرگ توجه ویژه شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه مجموعه مدیران استان فارس در تمام قوا برای رشد صنعتی استان انگیزه های بسیاری دارند، افزود: امروز در استان فارس  برای کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری باشند، هیچ مانعی وجود ندارد.

عزیزی خواستار عملیاتی شدن سریع توافقات شد و گفت: انتظار می رود توافق این جلسات هر چه زودتر عملیاتی شده تا با یک شتاب منطقی، رشد صنعتی استان را به پیش ببریم.

او همچنین گفت: استان فارس در دفاع مقدس با دانشگاه صنعتی مالک اشتر، حرفهای بسیاری برای گفتن داشت و امروز نیز در عرصه‌های مختلف حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی می تواند اثر گذار باشد.

عزیزی تصریح کرد: اگر ظرفیت‌های وزارت دفاع با قابلیت‌های استان فارس ترکیب شود، این استان می تواند قطب صنعت هوایی در جنوب کشور باشد و این مهم قابل دستیابی است.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول