اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سقزدومین شهید راه سلامت را تقدیم کرد

با شهادت یکی از پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی، سقز دومین شهادت راه سلامت را تقدیم کرد.

سقزدومین شهید راه سلامت را تقدیم کرد

مدیر بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد از دست دادن یکی از بهترین کادر پرستاری این بیمارستان در سقز بودیم.

سیما شفیعی ادامه داد: درگذشت این رهرو سلامت، شهروند و کادر فداکار این بیمارستان ضایعه ای بزرگ برای رسیدگی به بیماران بستری در این بیمارستان است.

وی افزود: شهید کریمی نسب فردی بشردوست بود که از اوایل شروع کووید 19 در بالین بیماران کرونایی حاضر می شد و از نزدیک به آنان خدمت می کرد.

وی درگذشت این شهید راه سلامت را به خانواده شهید کریمی نسب، مجموعه کادر بیمارستان تامین اجتماعی و خانواده بزرگ بهداشت و درمان شهرستان سقز تسلیت گفت.

شفیعی ادامه داد: بی تردید، شهید کریمی نسب در کنار سایر جهادگران عرصه درمان به عنوان یکی از خادمان فداکار در جریان مبارزه و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا جان خویش را در طبق اخلاص نهاد و به خیل نام آوران و افلاکیان پیوست.

مدیر بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز کادر درمانی را از آسیب پذیرترین افراد در برابر این ویروس خطرناک دانست و از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار و رئیس ستاد کرونای شهرستان سقز هم با تسلیت شهادت این پرستار دلسوز به مردم و جامعه پزشکی و پرستاری شهرستان گفت: امروز کادر درمان خسته‌تر از همیشه در برابر مبارزه با این بیماری ایستاده اند و بیش از 400 نفر از کادر بهداشت و درمان شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که هنوز تعدادی در بستر بیماری هستند.

کامیل کریمیان ادامه داد: از شهرستان سقز تاکنون شهیدان محمد یاراحمدی و رضا کریمی نسب تقدیم شده اند و امیدواریم با رعایت مردم دیگر شاهد از دست دادن کادر بهداشت و درمان نباشیم تا خانواده های دیگری داغدار نشوند.

وی خطاب به شهروندان گفت: سلامت جامعه در این بُرهه در گرو رعایت اصول بهداشتی، توجه به توصیه های پزشکی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند و تا حد امکان در خانه ماندن است گه رعاین آن بر همه ما واحب است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز اظهار داشت: اینجانب باری دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی به ویژه شهیدان عرصه سلامت  و دو تن از شهیدان این عرصه در شهرستان سقز، عزیزان کریمی نسب و یاراحمدی، ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحومان و جامعه پرستاری و نظام پزشکی مصیبت وارده را تسلیت می گویم و از درگاه ایزدمنان سلامتی و بهروزی همه نیروهای خدوم این حوزه را از خداوندگار خواستارم.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول