اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پایان هفته سوم اهداف پروازی با معرفی برترین‌ها

هفته سوم لیگ برتر اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

پایان هفته سوم اهداف پروازی با معرفی برترین‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان هفته سوم مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور امیرمحمد دادگر در ماده اسکیت، سپیده سیرانی در ماده تراپ بانوان و محمد حسین پرورش نیا در ماده تراپ آقایان به عنوان قهرمانی دست یافتند.

این مسابقات امروز 14 آذرماه با حضور 6 تیم و به میزبانی تیم هیات تیراندازی کرمان در میدان اهداف پروازی رو باز مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان سه راند ماده‌های تراپ و اسکیت، تیم های دریاچه ارومیه، صنایع شیر ایران پگاه و هیات تیراندازی کرمان با غلبه بر تیم های هوماک، صنایع بازیافت راتا شمال و نیکان به پیروزی دست یافتند. در این هفته تیم دراک شیراز در قرعه استراحت به سر می برد.

همچنین در بخش انفرادی تراپ بانوان، سپیده سیرانی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال، شیوا فرح پور از تیم دریاچه ارومیه و مرضیه پرورش نیا از تیم صنایع شیر ایران پگاه به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی تراپ آقایان نیز، محمد حسین پرورش نیا از تیم صنایع شیر ایران پگاه موفق به کسب مقام اول شد و میلاد اسماعیلیان از تیم هیات تیراندازی کرمان و امیرحسین آقازاده از تیم بیمارستان نیکان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی اسکیت آقایان، امیرمحمد دادگر از تیم دریاچه ارومیه به عنوان قهرمانی دست یافت و علی دوستی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال و هنریک آواکیان از تیم هوماک به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول