اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

جزییات محدودیت‌های جدید و نحوه فعالیت ادارات در خوزستان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به خروج اهواز از وضعیت قرمز و چگونگی اعمال محدودیت‌ها از گفت:در حال حاضر در استان خوزستان ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۷ شهرستان در شرایط زرد قرار دارند.

جزییات محدودیت‌های جدید و نحوه فعالیت ادارات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان‌های اهواز،آبادان، امیدیه،اندیمشک، ایذه،بهبهان، لالی،هفتکل، رامشیر و شوشتر در شرایط نارنجی و شهرستان‌های آغاجاری، اندیکا، باغملک، باوی،ماهشهر، حمیدیه، خرمشهر،دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز،شادگان، شوش، مسجدسلیمان، هندیجان،هویزه،کارون و گتوند در شرایط زرد قرار دارند.

نجاتی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرای محدودیت‌ها به شهرستان‌هاگفت:در شهرستان‌های نارنجی،مشاغل گروه‌های یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند اما مشاغل گروه ۳ و ۴  اجازه فعالیت ندارند.

وی افزود: در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل گروه‌های یک و ۲ و ۳ مجاز به فعالیت و مشاغل گروه ۴ همچنان تعطیل هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تصریح کرد:در شهرستان‌های نارنجی ادارات،شرکت‌های دولتی و خصوصی با یک‌سوم کارکنان و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد اما ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها باید با ۵۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند.

وی گفت:در شهرستان‌های زرد نیز دو سوم کارکنان ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در محل کار حاضر می‌شوند و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد و ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها نیز با صد درصد ظرفیت کارکنان،فعال خواهندبود.

نجاتی با بیان اینکه محدودیت تردد در شهرهای نارنجی تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد،گفت: در شهرهای نارنجی خودروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند و رفت و آمد در این شهرها از ساعت‌های ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.

وی با بیان اینکه این محدودیت‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه دارد،  گفت: ساعت کاری ادارات و بانک‌ها در اهواز از ۸ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود و در خصوص ساعت کاری دیگر شهرستان‌ها نیز روز شنبه تصمیم‌گیری خواهد شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول