اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دستگیری متهم به حیوان‌آزاری در ارومیه

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: فرد حیوان‌آزاری که اقدام به بریدن گوش‌های یک قلاده سگ در ارومیه کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری متهم به حیوان‌آزاری در ارومیه

رضا خیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پس از انتشار تصاویر بریدن گوش‌های یک قلاده توله سگ در  صفحات اینستاگرام، اکیپ عملیات یگان حفاظت این اداره کل، موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی گفت: پس از بررسی‌های اولیه معلوم شد حادثه در شهرستان ارومیه رخ داده است که با اخذ دستور لازم از مراجع قضایی موضوع از طریق تیم‌های کارشناسی پلیس فتا در ارومیه پیگیری و متهم پس از شناسایی و احضار، با اخذ توضیحات تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی با قدردانی از همکاری نیروهای پلیس فتا، تصریح کرد: موضوع بریدن گوش‌های توله سگ در بین افرادی که اقدام به نزاع سگ‌ها می‌کنند رواج داشته که این موضوع از مصادیق بارز حیوان آزاری است.

خیری گفت: این فرد متخلف پس از دستگیری نسبت به اقدام خود ابراز پشیمانی کرد.

این مقام مسوول افزود: با هماهنگی‌هایی که با مراجع قضایی و همچنین تیم‌های پلیسی استان محقق شده تخلفات زیست محیطی هم‌اکنون در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری و متخلفان در کمترین زمان دستگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه حیوان‌آزاری از جمله تخلفات زیست محیطی است که برخی از افراد اقدام به این عمل می‌کنند، اظهار داشت: هم‌اکنون برخورد با این موضوع تبدیل به یک مطالبه عمومی شده و یگان حفاظت محیط زیست نیز در برخورد با این موارد با جدیت کامل عمل می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول