اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

استکی: مشخص نیست چند بوکسور به پاریس اعزام خواهند شد

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: نفرات اصلی‌مان برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک توکیو به میزبانی پاریس، اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت 1400 معرفی خواهند شد.

استکی: مشخص نیست چند بوکسور به پاریس اعزام خواهند شد

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آغاز دور جدید اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: پنجمین مرحله اردو از امروز (شنبه 15 آذر ماه) با حضور 13 ملی‌پوش (امید احمدی‌صفا، مهدی خسروی، دانیال شه‌بخش، باقر فرجی، مسلم مقصودی، شاهین موسوی، میثم قشلاقی، احسان روزبهانی، پوریا امیری، علی جمالی، صادق روحی، اشکان رضایی و مجید جمشیدوند) در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز می‌شود. این اردو هم مثل چهار مرحله قبلی دو هفته به طول خواهد انجامید.
وی با اشاره به اینکه چهار بوکسور به تمرینات اضافه شدند، عنوان کرد: از 13 بوکسوری که به مرحله پنجم دعوت کردیم، چهار نفر هم اضافه‌تر دعوت شدند. به خاطر اینکه در مسابقات انتخابی، آنها خیلی به نفرات اول نزدیک بودند و همچنین برای اینکه با نفرات المپیکی‌مان تمرین کنند.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد اینکه مرحله ششم اردو در دی ماه با انتخابی همراه خواهد بود، اظهار داشت: در مرحله بعدی که با انتخابی شروع می‌شود، علی جمالی، مجید جمشیدوند، اشکان رضایی، مهدی خسروی و صادق روحی جدا می‌شوند تا در انتخابی تیم ملی شرکت کنند. مابقی نفرات هستند و شش نفر دیگر به آن هشت نفر اصلی اضافه می‌شوند. در دو وزن 57 و 75 کیلوگرم که به نفرات المپیکی‌مان نزدیک هستند و حریف تمرینی خواهند بود، به اردو دعوت خواهند شد.
استکی در مورد فرآیند دعوت نفرات به اردوی تیم ملی بوکس، یادآور شد: فدراسیون به تمام هیات‌های استانی نامه می‌زند تا نفراتشان را که در حد تیم ملی هستند، به کادر فنی و کمیته فنی معرفی کنند. ما هم برخی از این نفرات را به صورت محدود انتخاب کرده تا در اردوی تیم حضور یابند و در وزن‌های خودشان مسابقه ‌دهند. بعد از انتخاب نیز جز نفرات جایگزین بوکسورهای اصلی تیم ملی در اردو حاضر می‌شوند.
وی افزود: بعد از آخرین انتخابی درون اردویی که برگزار شد، اواخر فروردین یا اردیبهشت سال 1400 تیم را برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک به میزبانی پاریس می‌بندیم.
سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به اینکه چند نفر به مسابقات گزینشی اعزام خواهند شد، گفت: هنوز مشخص نیست چند نفر به پاریس اعزام می‌شوند و بستگی به آمادگی و شرایط نفرات دارد که بتوانند در آن مسابقات سهمیه بگیرند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول