اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

واکنش دادستانی به موضوع غرق شدن دختر بچه زرندی در استخر آب کشاورزی

در پی غرق‌شدن دختربچه زرندی در یکی از استخرهای آب کشاورزی این شهرستان دادستان عمومی و انقلاب زرند ضمن دستور پلمب این استخر گفت: عواملی که به هر نوع و به هر میزانی که در حادثه امروز نقش داشته‌اند، به‌زودی احضار و مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

واکنش دادستانی به موضوع غرق شدن دختر بچه زرندی در استخر آب کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، امین عربپور اظهار داشت: ظهر امروز  دختر بچه پنج‌ساله‌ای  در روستای قنات‌البشر دهستان سربنان زرند بر اثر غرق‌شدن در استخر کشاورزی، جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرند بیان کرد: تلاش یک‌ساعته تیم اورژانس در نجات کودک موثر نبود و متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه مدتی قبل هم متاسفانه شاهد غرق‌شدن یک کودک خردسال در دهستان حتکن بودیم، از خانواده‌ها خواست در مراقبت از فرزندان خود توجه جدی را داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم. ‌

بلوچ‌زاده دادستان عمومی و انقلاب زرند پس از خبر غرق‌شدن این دختربچه بر برخورد قاطع با عوامل محلی و شهرستانی که با عدم رعایت نکات حفاظتی و ایمنی سبب فوت این دختربچه شدند، تأکید کرد.

وی با اعلام اینکه دستور پلمب این استخر تا رفع  تمام نکات ایمنی صادر شده افزود: متاسفانه کوتاهی عوامل انسانی و  ترک فعل از سوی  مسئولان کاملا مشخص است و دادستانی  به جهت  پیشگیری از تکرار این اتفاقات دردناک با قاطعیت و به فوریت دستور تشکیل جلسه را صادر کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب زرند با هشدار به تمامی مسئولانی که با  سهل‌انگاری و ترک فعل در اینگونه  اتفاقات سهیم هستند، افزود: به تمامی مدیران شهرستان هشدار قاطع می‌دهم تا در اسرع وقت نسبت به ایجاد حفاظ برای استخرها و حوضچه‌های مختلفی که در گوشه و کنار شهرستان وجود دارد، به سرعت وارد عمل شوند و با پرکردن گودال‌هایی که با جمع‌شدن آب  خصوصا در ایام بارندگی احتمال بروز حوادث را بالا می‌برد، به فوریت اقدام کنند.

بلوچ‌زاده با اشاره به اینکه عواملی که به هر نوع و به هر میزانی که در حادثه امروز نقش داشته‌اند به‌زودی احضار و مورد تعقیب قضایی  قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/80022/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول