اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

«برنامه‌محوری»؛ اولویت فرمانداری سمنان/ مردم از مسؤولان فقط کار می‌خواهند

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به لزوم «برنامه‌محوری» به‌عنوان اولویت کار در فرمانداری سمنان تأکید کرد: مردم امروز از مسؤولان کار و تلاش برای رفع مشکلات را مطالبه می‌کنند.

«برنامه‌محوری»؛ اولویت فرمانداری سمنان/ مردم از مسؤولان فقط کار می‌خواهند

عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره مسائل مهم شهرستان سمنان، با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر به پروژه‌های عمرانی شهرستان سمنان و پیگیری اختصاص اعتبار به آنها از سوی مدیران، پویایی مدیریتی در شهرستان را در تمام سطوح خواست جدی مردم دانست و بر ضرورت در نظر داشتن مطالبات مردمی از سوی مسئولان استانی تأکید کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: در دیدار با استاندار سمنان و سرپرست فرمانداری سمنان، اولویت‌های اساسی و دغدغه‌های مهم شهرستان سمنان را مورد تأکید قرار داده و بر لزوم پیگیری جدی این مسائل تا رسیدن به سرانجام مطلوب در حداقل زمان ممکن تأکید کرده‌ایم.

گلرو گفت: همه ما به‌عنوان مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وظیفه داریم تا در خدمت مردم عزیزمان بوده و از هیچ کوششی برای رشد، پیشرفت و اعتلای استان و شهرستان‌ها دریغ نکنیم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بیان کرد: خواست مردم از مسؤولان، امروز فقط کار، دوری از سیاست‌زدگی، تلاش برای عمران بیشتر و بهره‌برداری از طرح‌هایی است که سال‌هاست بر روی زمین مانده است.

او اضافه کرد: به‌عنوان نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا به‌صورت تمام‌وقت برای رفع مشکلات و تنگناهای حوزه انتخابیه تلاش و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنم؛ همه مسؤولان باید در این راه به انجام وظایف خود با دیدی ورای آنچه تا امروز بوده است، بنگرند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: در مدت کوتاه مسؤولیت نمایندگی مردم، با ده‌ها دیدار استانی و ملی و انجام مکاتبات لازم، بسیاری از مسائل رهاشده از گذشته را پیگیری و به مرحله اجرا رسانده‌ایم و این روال پرقدرت ادامه خواهد داشت و مسؤولان هم باید پای کار باشند.

گلرو تصریح کرد: اصلی‌ترین دغدغه بنده، پیگیری پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای حوزه انتخابیه است که امیدوارم با همکاری و همت سرپرست فرمانداری و سایر مسؤولان شهرستان سمنان زودتر به فرجام برسد.‌

او بیان کرد: سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان با محور قرار دادن اصل «برنامه‌محوری»، تشریک مساعی و اولویت دانستن خواست علما و روحانیان، مؤثران و مردم شهرستان تلاش کند تا از فرصت چندماهه مانده تا پایان دولت در راستای تحول‌آفرینی و توسعه شهرستان سمنان استفاده کند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس تأکید کرد: مردم امروز از مسؤولان کار و تلاش برای رفع مشکلات را مطالبه می‌کنند و نماینده موظف است بر اساس عهدی که با آنها دارد، بر ایفای مسؤولیت مدیران نظارت داشته باشد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول