اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دادگاه پروژه رضوان امروز برگزار می‌شود

رئیس کل دادگستری قم از برگزاری نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات پرونده شرکت انبوه سازی آبتین شکوه پارس ایرانیان موسوم به پروژه رضوان در تاریخ شنبه 15 آذر در دادگاه ویژه جرائم اقتصادی استان خبر داد.

دادگاه پروژه رضوان امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی مظفری، با اشاره به محدودیت‌های کرونایی در کشور و تعداد زیاد شاکیان این پرونده بیان داشت: نخستین جلسه دادگاه ویژه جرائم اقتصادی در تاریخ 15 آذر به صورت غیر علنی برگزار می‌شود و معاون دادستان قم به عنوان نماینده مدعی العموم برای دفاع از کیفرخواست در جلسه دادگاه حاضر خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری قم به صدور کیفرخواست این پرونده در مهرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق وصول سپرده از مردم و حیف و میل نمودن اموال مردم، مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای، تشکیل شبکه کلاهبرداری باندی و پولشویی از عواید حاصل از جرم، از اتهامات این پرونده بود که در دادگاه ویژه جرائم اقتصادی استان رسیدگی خواهد شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: متهمان شرکت انبوه سازی آبتین شکوه پارس ایرانیان موسوم به پروژه رضوان، اقدام به فروش 132 واحد آپارتمان به 1400 نفر کردند که با شکایت شاکیان و گزارش های مراجع انتظامی، بازداشت شدند و رسیدگی به اتهامات آنان در دستور کار دادگستری استان قم قرار گرفت.
انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول