اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

انتصاب‌های جدید در کادر دفتر ریاست جمهوری تاجیکستان

رئیس جمهور تاجیکستان با صدور احکام جداگانه تغییراتی را در دفتر اجرایی خود ایجاد کرد.

انتصاب‌های جدید  در کادر دفتر ریاست جمهوری تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان با صدور احکام جداگانه تغییراتی را در دفتر اجرایی ریاست جمهوری این کشور ایجاد کرد.

بنابر فرمان‌های رئیس جمهور تاجیکستان،  «فردوس حیات زاده جوره خان» به عنوان معاون اول دفتر اجرایی ریاست جمهوری این کشور تعیین شد.

قبل از وی، «احتم عبدالله زاده» که هفته گذشته ریاست دفتر مرکزی حفاظت از اسرار دولتی را بر عهده گرفت، در این سمت فعالیت می‌کرد.

«عبدالرحمان حلیم زاد داستی» که تا این زمان معاونت وزارت دارایی این کشور را بر عهده داشت به عنوان معاون دفتر ریاست جمهوری این کشور تعیین شد.

«سعدی قادر زاده» از وظیفه معاون دفتر ریاست جمهوری برکنار و به عنوان رئیس کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی منصوب شد.

بنابر این فرمان ها ریاست بخش روابط خارجی دفتر ریاست جمهوری تاجیکستان بر عهده «پرویز دولت زاده» سفیر سابق این کشور در چین گذاشته شد.

«کریم عبدالرحیم» و «میرزا دولت صبور زاده» به ترتیب به عنوان مشاور دستیار رئیس جمهور در امور مسائل حقوقی و رئیس بخش کشاورزی و حفاظت از زیست محیط تعیین شدند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول