اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری مجازی اردوی تربیتی تشکیلاتی دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی در همدان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان از برگزاری اردوی تربیتی تشکیلاتی دانش آموزان انجمن های اسلامی استان به صورت مجازی خبر داد.

برگزاری مجازی اردوی تربیتی تشکیلاتی دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی در همدان

محمدصالح جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: هرساله اردوی تشکیلاتی «طلایه‌داران فردا» با ویژگی‌هایی منحصر به فرد و  مختص مسئولین انجمن های اسلامی مدارس استان برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری حضوری اردو نبود و این برنامه به صورت مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این راستا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان به منظور تحقق اهداف فرهنگی، تربیتی و تشکیلاتی خود و آماده‌سازی و مهیا کردن مسئولان انجمن های اسلامی مدارس برای تصدی مسئولیت در سطح استان  اقدام به برگزاری این اردو به صورت مجازی کرده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان ضمن اشاره به استفاده از اساتید برجسته کشوری در این اردو تصریح کرد: آموزش اصول، مبانی و چیستی کار تشکیلاتی، آشنایی با اهداف، رسالت‌ها و ماموریت‌های اتحادیه، آشنایی با شرح وظایف و مهارت‌های لازم برای تصدی مسئولیت انجمن اسلامی مدرسه، آشنایی با ساختار اتحادیه و برنامه‌های آن و مهارت برنامه ریزی برای انجمن اسلامی مدرسه از دیگر اهداف پیش روی برگزاری این اردو بود.

وی گفت: در این اردوی مجازی حجت‌الاسلام حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس، سید علیرضا رسولی عضو هیات علمی دانشگاه، امین لطفعلی‌زاده از اساتید برتر تربیتی کشور و جمع دیگری از اساتید به تدریس و ارائه محتوا و گفت‌‌وگو با دانش‌آموزان پرداخته به سوالات آنها پاسخ گفتند.

جباری خاطرنشان کرد: در این برنامه علیرغم وجود مشکلات مجازی با استفاده از ابتکارات متعدد به صورت بسیار جذابی برگزار شد و مسئولان انجمن‌های اسلامی مدارس به مدت یک هفته  به صورت آنلاین و آفلاین از برنامه ها و محتواهای تولید شده بهره بردند.

وی گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف این اردو تقویت شبکه مجازی انجمن های اسلامی مدارس استان برای نقش‌آفرینی هر چه فعال‌تر و موثر‌تر در فضای مجازی بود که با حضور جدی دانش آموزان گام‌های مثبت و بلندی در این زمینه برداشته شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول