اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعلام برنامه‌های هفته «مکتب انقلاب اسلامی» در همدان/ برگزاری مسابقه کتابخوانی «انسان ۲۵۰ ساله»

فرمانده سپاه ناحیه همدان برنامه‌های هفته «مکتب انقلاب اسلامی در همدان» را اعلام کرد و از برگزاری مسابقه دو کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» و «طرح کلی اندیشه اسلامی» را یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد.

اعلام برنامه‌های هفته «مکتب انقلاب اسلامی» در همدان/ برگزاری مسابقه کتابخوانی «انسان ۲۵۰ ساله»

علی بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یکی از پیشران‌های برجسته جمهوری اسلامی؛ در دسترس بودن مکتب تدوین شده انقلاب اسلامی بوده که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است بیان کرد: یکی از سه ضلع این مکتب، بنیادهای فکری آن است که در کتاب "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن" جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه ضلع دوم نگاه معظم‌له به سیر مبارزاتی حضرات معصومین(ع) است که در نظریه انسان ۲۵۰ ساله جمع‌آوری شده است عنوان کرد: ضلع سوم و بسیار مهم این مکتب بیانات ویژه و استثنایی امام امت در ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۹ در جمع مسوولان و کارگزاران نظام بوده که در حقیقت نظریه فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در آن تشریح شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: این نظریه در حقیقت یک صورتبندی ابداعی و نوآورانه در انقلاب اسلامی است که تسلط بر آن در هر فرد یک لنگر اطمینان‌بخش در طوفان حوادث برای حفظ خویش و پیدا کردن راه حق را ایجاد می‌کند.

وی ۱۲ آذرماه ۱۳۷۱ را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: در راستای معرفی و گرامیداشت این روز و این هفته، روز ۱۲ آذر ماه روز «مکتب انقلاب اسلامی» و ۱۲ تا ۱۹ آذر ماه به عنوان «هفته مکتب انقلاب اسلامی» نامگذاری شده است.

بقایی تصریح کرد: برای این هفته برنامه‌های ویژه‌ای با محوریت فضای مجازی در نظر گرفته‌ایم که برگزاری مسابقه از دو کتاب " انسان ۲۵۰ ساله " و "طرح کلی اندیشه اسلامی" یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برنامه طراحی و تولید موشن‌گرافی و عکس نوشته در راستای بیانات رهبری در دیدار کارگزاران نظام اسلامی در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۹ افزود: ارسال سخنرانی هادیان سیاسی در همین راستا و انتشار در کانال‌های روشنگری و طرح ثامن خواهران از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری نهضت روشنگری و پرسش و پاسخ و استخراج این سوالات از سخنرانی گفت: انتشار برداشت‌های کوتاه از این سخنرانی در حد یک پاراگراف و انتشار در کانال‌ها مورد توجه است.

وی از مصاحبه و تولید مستند در رابطه با این سخنرانی از اشخاص معتبر و شاخص شهرستانی و انتشار در فضای مجازی خبر داد و افزود: ارسال پیامک و آگاه‌سازی عمومی به آحاد بسیجیان از دیگر اهداف تعیین شده است.

بقایی به انتشار و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و تطبیق آن با این سخنرانی اشاره کرد و افزود: بحث و گفت‌وگو در مورد ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب، بیان اختیارات رهبری طبق اصل ۵ قانون اساسی در قالب عکس نوشته و استفاده از ظرفیت مروجان فرهنگی حوزه‌ها در این امر و سخنرانی در خصوص محورهای ایراد شده و مناسبت‌هایی مانند روز دانشجو؛ روز قانون اساسی و روز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی مد نظر است.

وی با اشاره به آموزش نحوه مطالبه‌گری از مسوولان نظام و بسترسازی برای انتخابات سال آینده خاطرنشان کرد: تولید پاورپوینت (پرده‌نگار ) از این منابع معرفی شده و انتشار در کانال‌ها از مجموع برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری مسابقه‌ای با مشارکت بخش عقیدتی- سیاسی سپاه ناحیه در این مجموعه خبر داد و گفت:  تولید محتوا و نشر آن در فضای مجازی نیز مورد توجه است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول