اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«شاد» یکی از امن‌ترین شبکه‌ها در سطح کشور/ والدین سطح آگاهی خود را بالا ببرند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، شاد را به عنوان یکی از امن‌ترین شبکه‌ها در سطح کشور معرفی کرد و گفت: کاربران شاد دارای هویت هستند و تنها افراد با هویت وارد می‌شوند نمی‌توان کسی که هویت آن احراز نشده وارد این فضای ایمن کرد.

«شاد» یکی از امن‌ترین شبکه‌ها در سطح کشور/ والدین سطح آگاهی خود را بالا ببرند

به گزاشر خبرگزایر فارس از کرماشناه، مجید یزدان‌پناه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص شبکه دانش‌آموزی شاد و مشکلات آن، اظهار داشت: در اواخر اسفندماه سال گذشته بحث راه‌اندازی شبکه شاد در کشور ایجاد شد که با توجه به اینکه شبکه نوپایی بود با مشکلاتی مواجه شد.

وی ادامه داد: با گذشته زمان، آرام آرام بخشی از مشکلات عظیم آن حل شد، ولی هنور به آن نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، شبکه شاد را به عنوان یکی از امن‌ترین شبکه‌ها در سطح کشور معرفی کرد و افزود: این شبکه فضای ایمن برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت محسوب می‌شود، اما چون نوپا است هنوز کارهایی نیاز دارد.

وی ادامه داد: کاربران شاد دارای هویت هستند و تنها افراد با هویت وارد می‌شوند نمی‌توان کسی که هویت آن احراز نشده وارد این فضای ایمن کرد.

یزدان‌پناه ادامه داد: تقریبا دانش‌آموزان به نقطه رسیده‌اند که می‌دانند باید چگونه از شبکه شاد استفاده کنند باید والدین هم سطح آگاهی را بالا ببرند، کلیپی در بحث نکات ایمنی از سوی پلیس فتا و معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی استان تهیه شده که انشاءالله با انتشار در فضای شاد چگونگی رعایت نکات ایمنی به کاربران این فضا و والدین آموزش داده می‌شود.

وی در خصوص روستاهایی که دسترسی به اینترنت ندارند نیز، گفت: لیست مدارس این روستاها تهیه شده که قرار شده  ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار حداکثر تا پایان سال به اینترنت دسترس داشته باشند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول