اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در فصول بارشی افزایش یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ساوه گفت: سطح آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله هلال احمر، اورژانس، راهداری و پلیس راه باید افزایش یابد تا با کمترین مشکل در فصول بارشی مواجه شویم.

آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در فصول بارشی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، مهدی الیاسی صبح امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان ساوه که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در راستای بررسی مسائل مربوط به وقوع بحرانی احتمالی در فصول بارشی تقویت هم‌افزایی دستگاه‌ها امری حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: سطح آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله هلال احمر، اورژانس، راهداری و پلیس راه باید افزایش یابد تا با کمترین مشکل در فصول بارشی مواجه شویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ساوه خاطرنشان کرد: افزایش گشت‌های پلیس و استفاده از زنجیرچرخ باید در دستور کار قرار گیرد.

الیاسی ادامه داد: حفظ امنیت صحنه برای دستگاه‌های امدادرسان امری ضروری بوده که باید مدنظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ساوه ادامه داد: در مورد ذخیره سوخت موردنیاز در شرایط برفی نیز باید اقدامات لازم انجام شود.

ابراهیم مردانی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساوه نیز در این جلسه ضمن تأکید بر استقرار جرثقیل در نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی شهرستان گفت: از توان دهیاری‌ها باید در شرایط بحرانی استفاده شود و این مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: شرکت نفت باید آمادگی لازم در زمینه واژگونی خودروهای حامل سوخت را داشته باشد.

به گزارش فارس، در این جلسه هماهنگی لازم جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان، اقدامات راهداری جهت برف‌روفی و آمادگی دستگاه‌های امدادی در طرح زمستانی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی از آزادراه ساوه-همدان بازدید میدانی داشته تا نواقص احتمالی در گذرگاه‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول