اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قانون «لغو تحریم‌ها» با هماهنگی شورای عالی امنیت بوده/ بیانیه دبیرخانه شورا بی‌صداقتی‌ها را نمایان کرد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مصوبه مجلس درباره لغو تحریم‌ها که با هماهنگی همه ارکان نظام تدوین و تصویب شده بود، جاده یک طرفه برجام را دوطرفه کرد.

قانون «لغو تحریم‌ها» با هماهنگی شورای عالی امنیت بوده/ بیانیه دبیرخانه شورا بی‌صداقتی‌ها را نمایان کرد

روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مصوبه اخیر مجلس درباره لغو تحریم‌ها گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران با هماهنگی همه ارکان نظام تدوین و تصویب شده است.

وی افزود: این مصوبه دست دولت را برای ایفای حقوق ملت باز کرده و در واقع جاده یک طرفه برجام برای اجرای تعهدات را به یک جاده دوطرفه تبدیل کرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌‌ها به دنبال آن است که منافع ملت و منافع کشور در حوزه مسائل علمی در کنار یکدیگر محقق شود و این مصوبه ضمن احقاق حقوق کشور در حوزه مسائل علمی، منافع و مسائل معیشتی مردم را نیز مدنظر قرار داده است.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: به دنبال این مصوبه مجلس برخی‌ها در اظهارنظرهای خود مطرح می‌کردند که مصوبه مجلس با تصمیمات شورای عالی امنیت ملی مغایرت دارد و هماهنگی‌ها در این باره با این شورا به عمل نیامده است و حال آنکه هماهنگی‌ها با همه ارکان‌های نظام در این زمینه انجام شده بود.

وی در پایان با بیان اینکه بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بی‌صداقتی‌ برخی را نمایان کرد، گفت: شورای عالی امنیت ملی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مجلس هماهنگی‌های لازم را با این شورا در باره مصوبه اخیر خود درباره اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها داشته است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول