اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فیروزی: استقلال همیشه تیم خوبی است/ ذوب‌آهن برای کرونا گرفتن از هواداران نفت چه مدرکی دارد؟

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: برای دیدار با استقلال آماده هستیم اما تیم ما هم کاملا آماده و هماهنگ است.

فیروزی: استقلال همیشه تیم خوبی است/ ذوب‌آهن برای کرونا گرفتن از هواداران نفت چه مدرکی دارد؟

علی فیروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت قبل از دیدار با استقلال در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما وضعیت خوبی دارد. برای رسیدن به هماهنگی و آماده سازی بدنی بازیکنان مان نیاز به زمان داشتیم و پیش بینی می کردیم این اتفاق بازی به بازی و تمرین به تمرین به وجود می‌آید. خوشبختانه این پیش بینی هم درست از آب درآمد و بازیکنان ما در چهار هفته گذشته بازی به بازی بهتر شدند و اکنون هماهنگی بین آنها مشهود است.

وی افزود: دلیل آمادگی فعلی تیم ما هم تمرینات خوبی است که بازیکنان مان انجام می‌دهند و البته آنها در روز مسابقه وظایفی که روی دوش شان بوده است به خوبی اجرا کردند. خدا را شکر می‌کنم عملکرد نفت آبادان تاکنون خوب بوده اما اتفاق های فوتبال غیرقابل پیش بینی و مشخص نیست در آینده چه اتفاق هایی بیفتد. امروز هم آخرین تمرین خود را در آبادان انجام دادیم و فردا صبح برای برگزاری بازی با استقلال عازم تهران می‌شویم.

سرپرست تیم صنعت نفت درباره ارزیابی‌اش از تیم استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه تیم های خوبی هستند. البته برخی مواقع احتمال دارد برخی تیم ها به دلیل از دست دادن بازیکنان خود یا محرومیت آنها، در کار تیمی و تاکتیکی شان اثر منفی به وجود بیاید اما سرخابی ها آنقدر پرمهره هستند که اگر بازیکنان اصلی شان را هم در اختیار نداشته باشند، جایگزین‌های خوبی برای آنها وجود دارد. 

فیروزی تصریح کرد: استقلال قطعا در ورزشگاه آزادی بازی خوبی مقابل ما انجام می‌دهد و امیدوارم تیم ما هم عملکرد فنی مناسبی داشته باشد. دیگر برنده یا بازنده در زمین مشخص می‌شود. تیم ما هم در حال حاضر حکیم نصاری را به دلیل مصدومیت و حسین زواری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

وی درباره اینکه اعضای باشگاه ذوب‌آهن دلیل کرونایی شدن برخی بازیکنان خود را تجمع هواداران قبل و بعد از بازی با صنعت نفت در مقابل ورزشگاه تختی آبادان عنوان کرده اند، گفت: آیا این موضوع اثبات شده است؟ تستی هم از هواداران ما گرفته نشده که ثابت شود آنها کرونایی بوده و سبب انتقال ویروس به نفرات ذوب آهن شده اند. هواداران صنعت نفت صرفا برای قدردانی از زحمات میلاد جهانی و محمد اهل شاخه با دسته گل مقابل ورزشگاه آمده و از آنها قدردانی کرده اند. 

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد: اگر تست کرونای این دو بازیکن مثبت شده حق با باشگاه ذوب آهن است زیرا سایر نفرات این تیم فاصله زیادی با هواداران ما داشتند. مگر در همان لحظه مشخص شده بود که طرفداران ما کرونا دارند؟ اعتراض ذوب‌آهنی ها به جا نیست زیرا شرایط در آبادان از لحاظ کرونا خیلی بهتر از اصفهان است. در شهر ما وضعیت تا این اندازه بد نیست. آیا سندی برای اثبات ادعای حریف وجود دارد که آنها می‌گویند از طریق هواداران نفت کرونا گرفته اند؟ 

فیروزی تصریح کرد: وقتی هم هواداران ما برای استقبال از این دو بازیکن به مقابل ورزشگاه آمدند، حدود یک ساعت و نیم به بازی زمان مانده بود. این دو بازیکن هم تا لحظات آخر هم بازی کردند و اکنون هم کرونا ندارند. فکر نمی‌کنم مشکل از هواداران ما بوده باشد و باید دلیل اصلی مشخص شود. تیم ما هم قبل از هر بازی تست می گیرد و امروز هم قرار است برای دیدار با استقلال از اعضای تیم تست کرونا بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول