اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزیدگان مسابقه خانوادگی «من محمد(ص) را دوست دارم» معرفی شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برگزیدگان مسابقه بزرگ خانوادگی «من محمد(ص) را دوست دارم» در کردستان معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقه خانوادگی «من محمد(ص) را دوست دارم» معرفی شدند

به گزارش خبرگزای فارس از سنندج، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه مسابقه بزرگ خانوادگی «من محمد(ص) را دوست دارم» در ماه ربیع‌الاول و با موضوعات ماه ربیع‌الاول، هفته وحدت و حضرت رسول اکرم(ص) در استان برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقه در پنج رشته‌ی عکاسی، نقاشی، روزنامه‌دیواری، دف‌نوازی، کاردستی و هنری و دلنوشته و جملات زیبا برگزار شد.

وی افزود: در هر رشته پنج نفر برگزیده شده‌اند که به هر نفر ۵۰۰ هزار تومان جایزه اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش عکس ستایش احمدی از سنندج، مرسانا کریم‌پور از سنندج، چاوان کرمی از سنندج و غفور معزی برگزیده شدند و هیئت داوران در این بخش کسی را شایسته رتبه پنجم ندانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: در بخش دف‌‌نوازی سیامک امین‌پور از دیواندره، میدیا ناصری از سقز، صلاح هیبت رئوفی از دیواندره، کاوان بهمنی از سنندج و سید امیر محمدحیدری موفق به کسب جوایز این بخش شدند.

حجت‌الاسلام حاتمیان عنوان کرد: در رشته روزنامه‌دیواری فاطمه احمدیان از قروه، آیدا احمدپور از سقز، مارتیا احمدی از سنندج، سنا مرادی از سنندج و آیسان عبدالله‌زاده از سقز حائز رتبه شدند.

وی به برگزیدگان بخش کاردستی و هنری پرداخت و گفت: در این بخش هدیه صمدی از سقز، یاسمن احمدپناه از سقز، محمدطاها مرادی از دیواندره، زینب عربیان از قروه و نسیم رحیمی از سنندج برگزیده شدند.

وی برگزیدگان حوزه نقاشی را پریسا توحیدی از سنندج، آزاد کریم‌پور از سنندج، فاطمه اکبری از سنندج، احسان صنعتی صفاخانه از سقز و مژده رحمانی از سقز عنوان کرد و گفت: در بخش دلنوشته نیز رضا عبدی از روستای قزلجه‌کند، زینب ورمقانی از قروه، دنیا طهماسبی از سروآباد لیلا مصطفوی از مریوان و درخش علیرمایی از سنندج از سوی هیئت داوران بعنوان شایسته تقدیر شناخته شدند و داوران در این بخش کسی را حائز رتبه نشناختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: در مجموع یک‌هزار و ۱۷۰ اثر از شهر و روستاهای استان کردستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بیانگر استقبال خانواده‌های کردستانی از این اثر بود.

گفتنی است، آرمان نصراللهی، شیلان آویهنگی، جمیله معظمی، مسعود مرادی و شادی رهنما داوران این بخش از جشنواره بودند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول