اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غیبت غفوری در تمرین امروز برای درمان زانو/ پزشک استقلال درد از ناحیه مینیسک را مصدومیت نمی‌داند!

پزشک باشگاه استقلال که پیش از این ابتلای محمد نادری به کرونا را تکذیب کرده بود اما بعدا مشخص شد که این بازیکن کرونا دارد اکنون به طرز ناشیانه‌ای مصدومیت کاپیتان آبی ها را تکذیب کرده است.

غیبت غفوری در تمرین امروز برای درمان زانو/ پزشک استقلال درد از ناحیه مینیسک را مصدومیت نمی‌داند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به نظر می رسد در فصل جاری با تغییر کادرپزشکی استقلال،افرادی که در این سمت مشغول به کار شده اند هنوز اهمیت کار خود در این تیم بزرگ را درک نکرده اند.

پیش از این خبرگزاری فارس از کرونای محمد نادری خبر داده بود که پزشک تازه وارد استقلال در اقدامی عجیب و با اصراری بی دلیل در کانال رسمی این باشگاه این موضوع را تکذیب کرد و حتی باعث شد تا نادری که در شرایط مشکوک به کرونا بود حتی در اردوی آبی پوشان هم حاضر شود اما بعد از یک روز مشخص شد که تست کرونای این بازیکن مثبت است و این بازیکن حدود 14 روز مجبور شد دور از تیم بماند. موضوعی که سرمربی استقلال در مصاحبه بعد از بازی با پیکان به آن اشاره کرد.

امروز نیز در پی انتشار خبر مصدومیت کاپیتان استقلال از سوی خبرگزاری فارس بار دیگر وی در کانال رسمی باشگاه این موضوع را تکذیب کرده است.

متن خبر کانال رسمی باشگاه به شرح زیر است:

به رغم بروز شایعاتی مبنی بر مصدومیت ووریا غفوری کاپیتان تیم استقلال، دکتر سیاهپوش پزشک این تیم  اعلام کرد کاپیتان آبی پوشان مصدوم نیست اما به دلیل وجود یک کیست در ناحیه مینیسک با درد مواجه است که با انجام اقدامات درمانی به زودی به میادین باز خواهد گشت.

به گزارش فارس، در خبر مصدومیت ووریا غفوری به هیچ عنوان به ناحیه مصدوم این بازیکن اشاره نشده اما سوالی که از دکتر آبی ها باید پرسیده شود این است که آیا درد در ناحیه مینیسک پا و کیست موجود در این ناحیه مصدومیت به حساب نمی آید؟ اگر کاپیتان آبی پوشان دچار مشکل نیست پس پزشک استقلال بهتر است بگوید چه نیازی به اقدامات درمانی است تا وی بتواند زودتر به میادین بازگردد؟ 

اینکه ووریا غفوری در تمرین امروز استقلال حضور ندارد و در حال درمان است خودش تائید کننده این است که  وی از ناحیه ای از زانوی خود احساس ناراحتی می کند اما ظاهرا مهدی سیاهپوش از انتشار اخبار مصدومیت بازیکنان که امری طبیعی در فوتبال است واهمه دارد که بلافاصله به همه آنها واکنش نشان می دهد. وی چند روز پیش هم بلافاصله بعد از بازی با پیکان اعلام کرد کتف ریگی جا انداخته شده و مشکلی برای ادامه کار ندارد اما 2 روز بعد مدعی شد این بازیکن حداقل 2 تا 3 هفته باید دور از میادین باشد.

به نظر می رسد محمود فکری و استقلال در فصل پیش رو علاوه بر امورات فنی باید فکری به حال امورات پزشکی تیمشان کنند زیرا کم تجربگی یک پزشک ورزشی در تیم بزرگی مثل استقلال باعث می شود این تیم با دردسرهای فراوانی در امر پزشکی مواجه شود.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول