اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اربیل: اسرائیل هیچ منافعی در کردستان عراق ندارد

سخنگوی دولت منطقه کردستان عراق با رد ادعاهای یک مقام صهیونیست، گفت که رژیم تل آویو هیچ منافع و اتباعی در کردستان عراق ندارد.

اربیل: اسرائیل هیچ منافعی در کردستان عراق ندارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جوتیار عادل» سخنگوی دولت منطقه کردستان عراق در بیانیه‌ای به ادعای «آویر کیلندمن» سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی پاسخ داد.

به نوشته روداوونت، سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توئیتر خود مدعی شده بود که ایران قصد دارد شهروندان و منافع این رژیم را در کشورهای گرجستان، جمهوری آذربایجان، امارات، بحرین، منطقه کردستان عراق و دیگر کشورهای غرب آسیا و آفریقا را هدف قرار دهد.

پس از این توئیت، «جوتیار عادل» سخنگوی دولت منطقه کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی نه اتباعی در منطقه کردستان دارد و نه منافعی و ادعای این مقام صهیونیست، عاری از هرگونه حقیقت است.

او در این بیانیه تأکید کرد: «لازم است تا به تمامی طرف‌ها اعلام کنیم، همچنان که پیش از این نیز گفته‌ایم که اسرائیل هیچ منافعی در اقلیم کردستان ندارد و هیچ شهروندی اسرائیلی در اقلیم کردستان حضور ندارد.»

پس از ترور شهید «محسن فخری زاد» دانشمند حوزه هسته‌ای و دفاعی ایران، وزرات خارجه رژیم صهیونیستی به تمامی سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک خود دستور آماده‌باش صادر کرد.

شبکه المیادین روز گذشته اعلام کرد که «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم تل آویو در سخنانی، به طور غیر مستقیم دیگر دانشمندان هسته‌ای ایران را نیز به ترور تهدید کرده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول